بازاریابی سبز، استراتژی ها و عناصر آمیخته بازاریابی

مهدی موثق خانیکی؛ امید جهانیان؛ سید محمد مهاجر

دوره 3، شماره 25 ، فروردین 1401

چکیده
  در طول دهه‌های گذشته، پایداری زیست‌محیطی در راس برنامه‌های سیاسی بین‌المللی قرار گرفته و به عنوان محرک اصلی نوآوری شناخته شده است. در نتیجه، تعداد شرکت‌هایی که محصولات سبز را توسعه می‌دهند به سرعت در حال رشد بوده و مصرف‌کنندگان علاقه فزاینده‌ای به این محصولات نشان داده‌اند. بنابراین، شناخت ویژگی های اصلی محصولات سبز، شناسایی ...  بیشتر