راهکارهای افزایش کارآمدی و اثربخشی بازار برای خانمها

سهیلا انتظاری؛ سید محمد مهاجر

دوره 3، شماره 26 ، اردیبهشت 1401

چکیده
  برای درک ما در مورد چگونگی برقراری ارتباط با زنان بازاریابی روابط، فن آوری برای ایجاد رابطه و عدم اعتماد زنان به برندها و سازمانها بسیار مهم است. در این پژوهش چگونگی تأثیرگذاری آنها بر زنان را مشخص و معنای آنها را برای بازاریابها مورد بررسی خواهد شد. این مقاله با سه دلیل که چرا باید بازاریابان روشهای بازاریابی خود برای زنان را اصلاح ...  بیشتر

چرا روش های بازاریابی برای خانمها، کارآمد نیست؟!

سهیلا انتظاری؛ سید محمد مهاجر

دوره 3، شماره 26 ، اردیبهشت 1401

چکیده
  اگر یک سازمان فرآیند طراحی محصولات خود را بهترکند، شیوه فروش و عرضه محصولات خود به خانمها را اصلاح کند، راه حلهایی در راستای صرفه جویی در وقت به مشتریانش ارائه دهد، به تمایز محصولات یا خدماتش توجه کند و روابط پایدار و مستحکمی با جامعه مشتریان خود برقرار کند، نه تنها میتواند روند بازاریابی برای خانمها را موثرتر کند بلکه در بازاریابی ...  بیشتر