برند سازی شخصی: مسیر موفقیت حرفه ای تان را بسازید

نرگس خاتون مسجدجامعی؛ سید محمد مهاجر؛ لعیا ابراهیمی

دوره 2، شماره 24 ، اسفند 1400

چکیده
  برند سازی شخصی فرآیندی درون نگر است که بوسیله آن خودتان را به صورت حرفه ای تعریف می کنید ( وصف حرفه ای خود ) و می تواند به عنوان مسیری برای موفقیت حرفه ای ( شغلی ) شما به کار رود. شش مرحله برای ساخت برند شخصی شما وجود دارد : 1) نگاهی درونگرا (عمقی )، 2) فهم (درک ) برند ( نام تجاری ) که ممکن است پیش از این وجود داشته ( موجود بوده )، 3) توسعه شعار برند ...  بیشتر