روانشناسی
بررسی روش کلاسیک برای کوچینگ کسب و کار

بیژن حجتی

دوره 4، شماره 42 ، شهریور 1402

چکیده
  چکیده: هدف این مقاله ارائه مربیگری کسب و کار به روش کلاسیک میباشد. یک بررسی اجمالی در مورد تعریف مربیگری آورده خواهد شد. سپس تمرکز بر روی اجزاء و انواع مربیگری خواهد رفت. به علاوه توضیح مختصر از صلاحیت های مربی و ابزارهای حمایت کننده در کارشان ارائه خواهد شد.بررسی های ما باید با یک بررسی اجمالی و مختصر در مورد تعریف های مربیگری آغاز شود.یکی ...  بیشتر

بررسی رابطه ی کوچینگ، توسعه فردی و مدیریت کسب و کار

عبدالحسین ابراهیمی خبیر؛ نرگس ابراهیمی خبیر

دوره 4، شماره 40 ، تیر 1402

چکیده
  کوچینگ، مدیریت کسب‌وکار نقش مهمی در یک سازمان ایفا می‌کند و نبود آن می‌تواند به موفقیت و پیشرفت یک سازمان ضربه بزند. مدیریت کسب‌وکار فقط به یک نقش بسنده نمی‌کند و می‌تواند در بخش‌های مختلفی ایفای نقش کند. هدف بررسی رابطه ی کوچینگ، توسعه فردی و مدیریت کسب و کار؛ بود. این تحقیق بصورت مطالعه ی کتابخانه ای، روش تحلیلی/ توصیفی صورت گرفت. ...  بیشتر

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با استفاده از فناوری اطلاعات

سالار مرادی

دوره 3، شماره 35 ، بهمن 1401

چکیده
  در این مقاله، سعی شده به بررسی تاثیر فناوری اطلاعات - به عنوان یک عامل کلیدی از جنبه متفاوت در جهت ایجاد و مدیریت ارتباط مستقیم بین سازمانها و مشتریان پرداخته شود. چارچوبی برای توسعه زیرساخت های لازم برای ارتباط موثر و پایدار بین مشتری و سازمان ارائه شده است. از ابزار فن آوری اطلاعات مدرن به عنوان ورودی برای جمع آوری اطلاعات مفید از ...  بیشتر

عوامل موثر بر وفاداری به برند در کسب و کارهای فرنچایز

سید محمد مهاجر

دوره 2، شماره 21 ، آذر 1400

چکیده
  وفاداری به برند یک ابزار مهم در زمینه ارزیابی موفقیت برند در بازار های B2B است، لذا عوامل تاثیرگذار بر وفاداری به برند در بازار های B2B نسبت به بازارهای دیگر کاملا متفاوت است. درحالیکه فرنچایز(حق امتیاز) جهانی به عنوان یک روش ورود عمده به بازار های نوظهور پذیرفته شده است تحقیقات محدودی نیز وجود دارد که بر شناسایی عوامل موثر بر وفاداری ...  بیشتر