دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
کلیدواژهها = کسب و کار
تعداد مقالات: 4
بررسی روش کلاسیک برای کوچینگ کسب و کار
دوره 4، شماره 42 ، شهریور 1402
چکیده
چکیده: هدف این مقاله ارائه مربیگری کسب و کار به روش کلاسیک میباشد. یک بررسی اجمالی در مورد تعریف مربیگری آورده خواهد شد. سپس تمرکز بر روی اجزاء و انواع مربیگری خواهد رفت. به علاوه توضیح مختصر از صلاحیت های مربی و ابزارهای حمایت کننده در کارشان ارائه خواهد شد.بررسی های ما باید با یک بررسی اجمالی و مختصر در مورد تعریف های مربیگری آغاز شود.یکی ... بیشتربررسی رابطه ی کوچینگ، توسعه فردی و مدیریت کسب و کار
دوره 4، شماره 40 ، تیر 1402
چکیده
کوچینگ، مدیریت کسبوکار نقش مهمی در یک سازمان ایفا میکند و نبود آن میتواند به موفقیت و پیشرفت یک سازمان ضربه بزند. مدیریت کسبوکار فقط به یک نقش بسنده نمیکند و میتواند در بخشهای مختلفی ایفای نقش کند. هدف بررسی رابطه ی کوچینگ، توسعه فردی و مدیریت کسب و کار؛ بود. این تحقیق بصورت مطالعه ی کتابخانه ای، روش تحلیلی/ توصیفی صورت گرفت. ... بیشترمدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با استفاده از فناوری اطلاعات
دوره 3، شماره 35 ، بهمن 1401
چکیده
در این مقاله، سعی شده به بررسی تاثیر فناوری اطلاعات - به عنوان یک عامل کلیدی از جنبه متفاوت در جهت ایجاد و مدیریت ارتباط مستقیم بین سازمانها و مشتریان پرداخته شود. چارچوبی برای توسعه زیرساخت های لازم برای ارتباط موثر و پایدار بین مشتری و سازمان ارائه شده است. از ابزار فن آوری اطلاعات مدرن به عنوان ورودی برای جمع آوری اطلاعات مفید از ... بیشترعوامل موثر بر وفاداری به برند در کسب و کارهای فرنچایز
دوره 2، شماره 21 ، آذر 1400