دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
کلیدواژهها = رفتار مصرف کننده
تعداد مقالات: 3
رابطه بین برند و مصرف کننده و نقش آن در پشیمانی از خرید
دوره 2، شماره 20 ، آبان 1400
چکیده
این پژوهش با توجه به گسترش مطالعه روابط مصرف کننده با برند در مراحل پس از تصمیم گیری مصرف کننده برای خرید و در شرایطی که سبب مقایسه های نامطلوب با برند های قبلی شده است، به بررسی نقش شناسایی برند مصرف کننده در پاسخ مصرف کننده به پشیمانی از خرید می پردازد.نویسندگان بر این باورند که شناسایی برند مصرف کننده بر اساس مبانی نظری پشیمانی و ... بیشتربرند سازی هتل های لوکس با تمرکز بر رفتار مصرف کننده و ارزش ویژه برند
دوره 2، شماره 15 ، خرداد 1400
چکیده
مطالعه حاضر اثرات برند تجاری مبتنی بر مصرف کننده (CBBE) (یعنی وفاداری برند، آگاهی از برند، کیفیت درک شده و تصویر برند) از مارک های لوکس هتل ها در مورد نگرش برند مصرف کننده و قصد خرید با عملکرد برند به عنوان یک عامل محوری را بررسی می نماید . نتایج از طریق بررسی مشتمل بر 327 توریست که در هتل های لوکس در ماکائو انجام گرفته است نشان می دهند که همه ... بیشتراهمیت ارزش های فردی و اجتماعی بر رفتار مصرف کننده در استفاده از برند های لوکس آرایشی
دوره 2، شماره 13 ، فروردین 1400