دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
کلیدواژهها = عشق به برند
تعداد مقالات: 2
بازاریابی اینستاگرامی و تاثیر آن بر ارزش ویژه برند
دوره 3، شماره 35 ، بهمن 1401
چکیده
اینستاگرام به عنوان یک کانال بازاریابی کارامد و بصری برای ایجاد ارزش ویژهی برند در ذهن مصرفکنندگان استفاده میشود. بنابراین، این مطالعه بر آن است تا فعالیتهای بازاریابی اینستاگرامی را طبقهبندی کند و تأثیرات مرتبط آن بر ایجاد ارزش ویژهی برند مشتریمحور (آگاهی از برند، تصویر برند، کیفیت ادراکشده، عشق به برند، و قصد استفادهی مجدد از ... بیشترچگونگی ایجاد وفاداری و عشق به برند در مصرف کنندگان
دوره 2، شماره 14 ، اردیبهشت 1400