آنالیز سفر تصمیم گیری مشتری در بازاریابی دیجیتال

دکتر سید محمد مهاجر؛ الهه خان صنمی

دوره 2، شماره 17 ، مرداد 1400

چکیده
  استفاده از داده های آنالیز در بازاریابی دیجیتال تأثیر زیادی بر نحوه ایجاد روابط مشتری با بازاریاب و نحوه تصمیم گیری شرکت ها داشته است. با این حال ، ادبیات مربوط به آنالیز بازاریابی اطلاعات کمی در مورد چگونگی انتخاب ابزار آنالیز بازاریابی دیجیتال و بکارگیری آن در استراتژی کلی شرکت ارائه می دهد. تئوری و تحقیقات بنیادی بازاریابی در مورد ...  بیشتر