روش های متقاعد سازی در تبلیغات در بازارهای در حال ظهور در مقابل بازارهای توسعه یافته

دکتر سید محمد مهاجر

دوره 2، شماره 16 ، تیر 1400

چکیده
  آیا در بازارهای نوظهور باید رویکردی متفاوت با تبلیغات داشت؟ با استفاده از داده‌های ۲۵۶ آزمایش تجاری تلویزیونی که توسط یک شرکت چندملیتی کالاهای مصرفی سریع (FMCG) در ۲۳ کشور انجام شده است، ما دو مسیر متقاعدسازی را در نظر می‌گیریم: یک مسیر کاربردی، که بر ویژگی‌ها و مزایای یک محصول تأکید می‌کند، و یک مسیر تجربی. که احساسات، احساسات و تخیلات ...  بیشتر