افزایش عملکرد سازمان با استفاده از به کارگیری استراتژی های بازاریابی رقابتی

دکتر سید محمد مهاجر؛ الهه خان صنمی

دوره 2، شماره 16 ، تیر 1400

چکیده
  ارتباط نزدیک بین استراتژی های رقابتی و استراتژی های ساختاری به عنوان پیش شرطی برای موفقیت عملکردهای کسب و کار مطلوب به شمار می آید. این تحقیق نشان می دهد که چگونه ارتباط بین فعالیت ها و استراتژی های رقابتی بر روی عملکرد سازمانی را در صنعت بانکداری تاثیر گذار می باشد. یافته های ما نشان می دهد که a) استراتژی های رقابتی باعث اعتدال ارتباط ...  بیشتر