مدیریت برند
نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی در خلق ارزش ویژه‌ برند

سیدمحمد مهاجر

دوره 2، شماره 14 ، اردیبهشت 1400

چکیده
  در این پژوهش روابط بین دو عنصر اصلی برنامه‌های ارتباطات یکپارچه بازاریابی- تبلیغات و ترفیع فروش – و تاثیرشان بر خلق ارزش ویژه‌ی برند بررسی می‌شود. به ویژه، این تحقیق به هزینه تبلیغات و رویکردهای افراد درباره تبلیغات می‌پردازد. این تحقیق تاثیرات دو نوع ترفیع فروش، ترفیع پولی و غیرپولی، را نیز بررسی می‌کند. براساس نظرسنجی از 302 ...  بیشتر