استراتژی های ارزش ویژه برند و ایجاد آن به عنوان یک نهاد اجتماعی

دکتر سید محمد مهاجر؛ آرمان پیری

دوره 2، شماره 14 ، اردیبهشت 1400

چکیده
  برندسازی ، روابط مشتری با برند، استراتژی های ارزش برند و ایجاد برند به عنوان یک نهاد اجتماعی به یک موضوع بحث برانگیز در جنبش های ضد برند در سراسر قاره های مختلف ، تبدیل شده است. این جنبش معتقد است که برندسازی فقط مشکل آفرین نیست، بلکه از لحاظ اخلاقی غلط است. این مقاله از تئوری اخلاق هانت ویتل استفاده می کند تا چارچوبی برای تشریح نشانه ...  بیشتر