مزایا، معایب مشارکت مشتری در استارتاپ ها برای خروج از چارچوبی که باید تسهیل شود

محمدرضا صادقیان

دوره 3، شماره 25 ، فروردین 1401

چکیده
  قبل از هرگونه تلاش جدی برای تولید محصولات یا خدمات جدید ، به کارآفرینان نوپا بارها توصیه می شود که "از خانه (محل کار) خارج شوند" و با مشتریان مشورت کنند تا نیاز ها و خواسته های مشتریان بالقوه ی خود را شناسایی کنند. علیرغم ماهیت شهودی، این توصیه ها فاقد مبانی نظری و تجربی است. به همین دلیل ، به نظر می رسد محبوبیت جهانی جنبش هایی که این روش ...  بیشتر