بازاریابی NFT : چگونگی استفاده از توکن های غیرقابل معاوضه در کمپین های تبلیغاتی

سید محمد مهاجر

دوره 3، شماره 36 ، اسفند 1401

چکیده
  توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) سند مالکیت رسانه‌های دیجیتالی هستند که بر روی یک بستر بلاک چین ذخیره می‌شوند. بر اساس چرخه گارتنر 2021 برای فناوری های کلیدی، NFT ها ممکن است به طور چشمگیری عملکردهای بازاریابی را متحول کنند. بنابراین، مدیران بازاریابی که مایل به پذیرش NFT هستند، باید در مورد مفاهیم بازاریابی آن اطلاعاتی داشته باشند. این مقاله ...  بیشتر