دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
موضوعات = مدیریت برند
تعداد مقالات: 3
روندهای آینده NFT در پیشبرد صنایع دستی، هنر و برند
دوره 4، شماره 40 ، تیر 1402
چکیده
توکن غیر قابل تعویض (NFT) یک مفهوم نسبتاً جدید و موضوعی داغ در توسعه این حوزه می باشد. آثار هنری تولید شده در قالب NFT آن را به بازاری پردرآمد تبدیل کرده است، به طوری که علاقه زیادی به کاربرد NFT در بازی ها، متاورس و اقتصاد مالی وجود دارد. بنابراین، این مقاله پژوهشی، روند توسعه بازار NFT را در زمینه متاورس و چشمانداز آتی آن را بررسی میکند، ... بیشترنقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی در خلق ارزش ویژه برند
دوره 2، شماره 14 ، اردیبهشت 1400
چکیده
در این پژوهش روابط بین دو عنصر اصلی برنامههای ارتباطات یکپارچه بازاریابی- تبلیغات و ترفیع فروش – و تاثیرشان بر خلق ارزش ویژهی برند بررسی میشود. به ویژه، این تحقیق به هزینه تبلیغات و رویکردهای افراد درباره تبلیغات میپردازد. این تحقیق تاثیرات دو نوع ترفیع فروش، ترفیع پولی و غیرپولی، را نیز بررسی میکند. براساس نظرسنجی از 302 ... بیشتراهمیت ارزش های فردی و اجتماعی بر رفتار مصرف کننده در استفاده از برند های لوکس آرایشی
دوره 2، شماره 13 ، فروردین 1400