%0 Journal Article %T نقش مسابقات و رویدادهای ورزشی به عنوان استراتژی مشارکت در مسئولیت‌های اجتماعی (CSR) در سازمان ها %J ماهنامه علمی-تخصصی برند آفرین %I دکتر سید محمد مهاجر %Z 2717-0683 %A مجدی قاسم خیلی, ژاله %D 2022 %\ 10/23/2022 %V 3 %N 32 %P - %! نقش مسابقات و رویدادهای ورزشی به عنوان استراتژی مشارکت در مسئولیت‌های اجتماعی (CSR) در سازمان ها %K مشارکت در مسئولیت‌های اجتماعی %K ارتباطات بازاریابی ورزشی %K استراتژی شرکت‌ها %R %X مشارکت در مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها (CSR) به یکی از مولفه‌های اصولی استراتژی شرکت‌ها تبدیل‌شده‌ است. درحالی‌ که شرکت‌ها در حال‌حاضر مشغول بهبود فعالیت‌های خود و پذیرش عملیات CSR هستند، اما پژوهش‌های کمی در این زمینه، به خصوص در زمینه بازاریابی ورزشی وجود دارد. مطالعه کنونی واکنش مصرف‌کنندگان را به CSR دنبال می‌کند. پس از آن بررسی‌های دقیق برروی مصرف‌کنندگان (n=399) در رخدادهای ورزشی بین‌المللی انجام‌ شده‌ است. یافته‌ها تاثیرات قابل‌توجه درک CSRشرکت برروی تعهدات، شناسایی و اعتماد و تاثیرات قابل توجه آن برروی خرید را نشان‌داده‌اند. این بررسی‌ها نتایج دانشگاهیان و نیز مدیران را با بهبود ارتباطات بازاریابی ورزشی بهبود بخشیده‌است. %U https://www.brandafarin.org.ir/article_159653_5cf82f064ef9154b50d8e3bb9f4269ee.pdf