TY - JOUR ID - 141072 TI - برندسازی شخصی برای پزشکان، ضرورت ها و اهمیت JO - ماهنامه علمی-تخصصی برند آفرین JA - JBA LA - fa SN - 2717-0683 AU - مهاجر, سیدمحمد AD - رییس موسسه آموزش عالی ترجمان علوم Y1 - 2021 PY - 2021 VL - 2 IS - 13 SP - EP - KW - برند شخصی پزشکان KW - برندسازی خدمات پزشکی KW - برندسازی شخصی DO - N2 - در محیطی کاملا تخصصی، هر فرد حرفه‏ای با هر تخصصی باید کمپین بازاریابی قوی و یک‏پارچه‏ای برای خود داشته باشد. این کمپین بایستی موقعیت وی را روشن کند و او را واجد شرایط مورد نظر مشتریان خدمات این زمینه‏ی تخصصی سازد. برند شخصی چیزی است که فرد را از گم‏نامی حرفه‏ای نجات می‏دهد و وی را در دایره‏ای خاص یا به علتی خاص نمایان می ‏سازد. جلد مهم است، اما محتوی ضروری است؛ زیرا این محتوی است که حرف آخر را در مورد یک خدمات یا محصول می‏زند. در حوزه‏ی پزشکی، ابهت، اعتبار و شهرت یک پزشک می‏تواند عنوانی برازنده و برجسته پیش روی مشتریان باشد که در برابر عواملی نظیر تحولات نظام سلامت رومانی و مهم‏تر از آن وجود بخش‏های خدمات درمانی خصوصی می ‏ایستد. بر خلاف دیگر انواع خدمات، بخش خدمات درمانی از جمله پزشکان، با هر تخصصی، دارای یک ویژگی خاص است. در این بخش مشتریان، افراد را تنها از دیدگاه ادراکی ارزیابی می‏کنند و تعداد کمی از آن‏ها صلاحیت لازم را برای انجام ارزیابی عینی دارند. UR - https://www.brandafarin.org.ir/article_141072.html L1 - https://www.brandafarin.org.ir/article_141072_bd13a1f472c7170eb9e9337c8eb482c3.pdf ER -