TY - JOUR ID - 142703 TI - ارتباط بین ارزش ویژه برند و وفاداری به برند در افزایش رضایت مشتری JO - ماهنامه علمی-تخصصی برند آفرین JA - JBA LA - fa SN - 2717-0683 AU - کاوه حقیقی, مریم AD - دانش آموخته MBA موسسه آموزش عالی ترجمان علوم Y1 - 2021 PY - 2021 VL - 2 IS - 22 SP - EP - KW - ارزش ویژه برند KW - رضایت مشتری KW - وفاداری به برند DO - N2 - هدف این تحقیق بررسی تاثیرات واسطه ای رضایت مصرف کننده بر ارتباط میان ارزش ویژه برند مبتنی برمصرف کننده و وفاداری نام تجاری در صنعت هتل ورستوران است. براساس یک نمونه از ۳۷۸ مشتری و با استفاده از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری، پنج بعد از ارزش ویژه ، کیفیت فیزیکی،رفتار کارمندان، تجانس درونی ایده آل،شناسایی برند وتجانس شیوه زندگی ،تاثیرات مثبتی بر رضایت مصرف کننده دارند. یافته های این تحقیق نشان می دهد که رضایت مشتری بطور نسبی اثرات رفتار کارکنان بین تجانس درونی ایده آل وشناسایی نام تجاری و وفاداری نام تجاری وساطت می کند. اثرات کیفیت فیزیکی و تجانس شیوه زندگی در وفاداری بنام تجاری کاملا توسط رضایت مصرف کننده فراهم شده است. اگرچه مطالعات گذشته پیشنهاد کرده اند که ارزش ویژه برند تأثیر مستقیمی بر وفاداری به برند دارد. تا جایی که ما می دانیم، هیچ مطالعه ای تاثیر رضایت مصرف کننده را بر رابطه بین ارزش ویژه برند و وفاداری به برند در صنعت هتل و رستوران بررسی نکرده است. UR - https://www.brandafarin.org.ir/article_142703.html L1 - https://www.brandafarin.org.ir/article_142703_c984ce0bcf5208c4a637d450e8917d7a.pdf ER -