نوع مقاله : مقاله پژوهشی

نویسنده

رییس موسسه آموزش عالی ترجمان علوم

چکیده

در محیطی کاملا تخصصی، هر فرد حرفه‏ای با هر تخصصی باید کمپین بازاریابی قوی و یک‏پارچه‏ای برای خود داشته باشد. این کمپین بایستی موقعیت وی را روشن کند و او را واجد شرایط مورد نظر مشتریان خدمات این زمینه‏ی تخصصی سازد. برند شخصی چیزی است که فرد را از گم‏نامی حرفه‏ای نجات می‏دهد و وی را در دایره‏ای خاص یا به علتی خاص نمایان می ‏سازد. جلد مهم است، اما محتوی ضروری است؛ زیرا این محتوی است که حرف آخر را در مورد یک خدمات یا محصول می‏زند.
در حوزه‏ی پزشکی، ابهت، اعتبار و شهرت یک پزشک می‏تواند عنوانی برازنده و برجسته پیش روی مشتریان باشد که در برابر عواملی نظیر تحولات نظام سلامت رومانی و مهم‏تر از آن وجود بخش‏های خدمات درمانی خصوصی می ‏ایستد.
بر خلاف دیگر انواع خدمات، بخش خدمات درمانی از جمله پزشکان، با هر تخصصی، دارای یک ویژگی خاص است. در این بخش مشتریان، افراد را تنها از دیدگاه ادراکی ارزیابی می‏کنند و تعداد کمی از آن‏ها صلاحیت لازم را برای انجام ارزیابی عینی دارند.

کلیدواژه‌ها