آ

  • آدم پیرا، محمدامین بهبود عملکرد مالی استارتآپ ها از طریق پیاده سازی هوش تجاری [دوره 3، شماره 33، 1401]

  • آرامون، هانیه بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر سازگاری و تاب آوری دانش آموزان [دوره 2، شماره 13، 1400]

ا

  • ابراهیمی، لعیا برند سازی شخصی: مسیر موفقیت حرفه ای تان را بسازید [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • ابراهیمی خبیر، عبدالحسین بررسی رابطه ی کوچینگ، توسعه فردی و مدیریت کسب و کار [دوره 4، شماره 40، 1402]

  • ابراهیمی خبیر، عبدالحسین بررسی رابطه بین تفکر استراتژیک و عملکرد سازمانی با نقش تعدیل گری فعالیت های کاری با عملکرد بالا درکارمندان بخش دولتی شهر تهران [دوره 4، شماره 45، 1402]

  • ابراهیمی خبیر، عبدالحسین بررسی میزان گرایش و علل ترک خدمت کارکنان سازمان های شهرستان های استان تهران [دوره 4، شماره 45، 1402]

  • ابراهیمی خبیر، عبدالرضا مبانی مدیریت استراتژیک فناوری و نوآوری: تعاریف، بررسی نظام مند ادبیات، چارچوب یکپارچه و دستور کار تحقیقاتی [دوره 4، شماره 45، 1402]

  • ابراهیمی خبیر، نرگس بررسی رابطه ی کوچینگ، توسعه فردی و مدیریت کسب و کار [دوره 4، شماره 40، 1402]

  • ابراهیمی خبیر، نرگس بررسی پیامد های سیاسی، اجتماعی و جمعیت شناختی خشکسالی در شهر اصفهان [دوره 4، شماره 47، 1402]

  • ارامون، علی بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر سازگاری و تاب آوری دانش آموزان [دوره 2، شماره 13، 1400]

  • اسکندری، فاطمه اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 3، شماره 32، 1401]

  • اسکندری، فاطمه اثربخشی طرح‌واره درمانی هیجانی بر سلامت اجتماعی و نگرش به آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان دختر هنرستان های شاهین‌شهر [دوره 4، شماره 44، 1402]

  • اصلاوی، احمد استراتژی های مدیریت ریسک سازمان های بین المللی در اقتصادهای نوظهور [دوره 3، شماره 25، 1401]

  • افکانه، صغری شناسایی ابعاد و مولفه های معماری سازمانی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی [دوره 4، شماره 46، 1402]

  • امی، منصوره تأثیر فرهنگ و رفتار سازمانی بر اثربخشی سازمان ها [دوره 3، شماره 27، 1401]

  • امیری، فریبا شگفت انگیز ترین مسیرخوشبختی با دانش کوچینگ [دوره 4، شماره 47، 1402]

  • انتظاری، سهیلا راهکارهای افزایش کارآمدی و اثربخشی بازار برای خانمها [دوره 3، شماره 26، 1401]

  • انتظاری، سهیلا چرا روش های بازاریابی برای خانمها، کارآمد نیست؟! [دوره 3، شماره 26، 1401]

  • انصاری، مصطفی هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و یادگیری عمیق در با نک ها و موسسات مالی [دوره 4، شماره 44، 1402]

  • انصاری، مصطفی نوآوری در یادگیری سازمانی و تاثیر آن در عملکرد پایدار شرکت ها [دوره 4، شماره 44، 1402]

  • ایروانی، محمدامین کلیشه ها و نقش های جنسیتی در جامعه ی ما [دوره 4، شماره 47، 1402]

ب

پ

  • پارسا، علی نقش هوش مصنوعی در فعالیت های بازاریابی [دوره 4، شماره 38، 1402]

  • پاژنگ، سید رضا بررسی رابطه ی شفقت درمانی، عزت نفس در زندگی زوجین شهر اصفهان [دوره 4، شماره 41، 1402]

  • پشم فروش زاده، حمید رضا نقش یادگیری سازمانی در نوآوری و ایجاد مزیت رقابتی پایدار [دوره 4، شماره 46، 1402]

  • پناهی کلاموئی، مختار عوامل موثر بر پیاده سازی و اجرای استراتژی های رقابتی [دوره 4، شماره 39، 1402]

  • پورپیغمبر، مرضیه چگونه مربیگری می تواند تاثیر مثبتی در محیط های آموزشی بگذارد؟ [دوره 3، شماره 31، 1401]

  • پورعزیز، الهام کوچ بودن چگونه است؟ (کوچینگ) [دوره 4، شماره 47، 1402]

  • پورعزیز، انیس یک تم برای رستورانها طراحی کنید؟ (گرافیک) [دوره 4، شماره 47، 1402]

  • پیری، آرمان اهمیت ارزش های فردی و اجتماعی بر رفتار مصرف کننده در استفاده از برند های لوکس آرایشی [دوره 2، شماره 13، 1400]

  • پیری، آرمان نقش پویایی و فعالیت های اجتماعی در برندسازی شخصی [دوره 2، شماره 13، 1400]

  • پیری، آرمان استراتژی های ارزش ویژه برند و ایجاد آن به عنوان یک نهاد اجتماعی [دوره 2، شماره 14، 1400]

  • پیری، آرمان چگونگی ایجاد وفاداری و عشق به برند در مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 14، 1400]

  • پیری، آرمان دیدگاه های مربوط به انگیزه رفتار مصرف کننده در مورد برندهای لوکس در محتوای رسانه های اجتماعی [دوره 2، شماره 15، 1400]

  • پیری، آرمان ارتباطات و گفتمان اجتماعی بین دو نسل و تاثیر آن بر ارزش ویژه برند [دوره 2، شماره 15، 1400]

  • پیری، آرمان ریسک سرمایه گذاری مستقیم خارجی و رقابت های مالیاتی [دوره 3، شماره 34، 1401]

ت

ث

  • ثابت راسخ دهقی، فرهمند بررسی اثرات سیستم رانتی و فساد اقتصادی بر ترافیک و آلودگی هوا از دیدگاه ان ال پی و کوچینگ [دوره 3، شماره 36، 1401]

ج

  • جان نثاری، مهشاد پیش بینی پیامدهای درد براساس باورهای فراشناختی در بیماران سرطانی [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • جانی قربان، امید بررسی تاثیر نوآوری داخلی همراه با دانش خارجی بر عملکرد تجاری شرکت با در نظرگرفتن نقش نوآوری باز و نوآوری خدمات در شرکتهای پخش دارو [دوره 4، شماره 47، 1402]

  • جهانیان، امید بازاریابی سبز، استراتژی ها و عناصر آمیخته بازاریابی [دوره 3، شماره 25، 1401]

  • جوکار، سارا بررسی عوامل موثر بر ارتقای رفتار حرفه ای در میان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 2، شماره 18، 1400]

چ

  • چناری، علیرضا شناسایی ابعاد و مولفه های معماری سازمانی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی [دوره 4، شماره 46، 1402]

ح

  • حاجی حیدری، هادی ترکیب هیئت مدیره ، ساختار مالکیت و عملکرد شرکت [دوره 3، شماره 31، 1401]

  • حاجی حیدری، هادی تأثیر جنبه های محیطی و داخلی ساختار سازمانی بر پیچیدگی مدیریت مبتنی بر ارزش (VBM) [دوره 4، شماره 42، 1402]

  • حاجیلو، حوریه اختلال بیش فعالی [دوره 3، شماره 32، 1401]

  • حاجیلو، حوریه اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 3، شماره 32، 1401]

  • حجتی، بیژن بررسی روش کلاسیک برای کوچینگ کسب و کار [دوره 4، شماره 42، 1402]

  • حسنی رنجبر هرمزدآبادی، علی تاثیر عوامل ناشی از بیماری کرونا بر اقتصاد جهانی و بازارهای مالی بین المللی [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • حسنی رنجبر هرمزدآبادی، علی اصطکاک مالی و نوسانات بازار کار، سرمایه گذاری و جریان سرمایه در مدل استاندارد نئوکلاسیک [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • حسینی، میرمهدی بازاریابی حسی ،ابعاد ، مولفه ها و نقش آن بر ماندگاری برند [دوره 2، شماره 23، 1400]

  • حسینی شکرابی، سیدمحمد نقش فعالیت های بازاریابی کسب و کارها و تجزیه و تحلیل نتایج برنامه های کاربردی دیجیتالی در آن [دوره 4، شماره 42، 1402]

  • حمودی لافتی، عارف رابطه ی سبکهای مدیریتی در توسعه فرآیند فروش، عملکرد خدمات و وفاداری مشتری [دوره 4، شماره 48، 1402]

خ

  • خالقی، مهدی افزایش رضایتمندی مشتری با استفاده از راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 3، شماره 36، 1401]

  • خان صنمی، الهه افزایش عملکرد سازمان با استفاده از به کارگیری استراتژی های بازاریابی رقابتی [دوره 2، شماره 16، 1400]

  • خان صنمی، الهه ظرفیت بازاریابی، شهرت برند و سفر مصرف کننده در پلتفرم های تجارت الکترونیکی [دوره 2، شماره 16، 1400]

  • خان صنمی، الهه بررسی رقابت در بازار هتل های لوکس و سبک های مدیریت تحول [دوره 2، شماره 17، 1400]

  • خان صنمی، الهه آنالیز سفر تصمیم گیری مشتری در بازاریابی دیجیتال [دوره 2، شماره 17، 1400]

  • خان صنمی، الهه به کارگیری فناوری های پیشرفته برای توسعه بازاریابی در دوران کرونا و پساکرونا [دوره 2، شماره 18، 1400]

د

  • دره شوری، افشین بررسی مفاهیم تکنولوژی و مدیریت تکنولوژی و نوآوری در سازمان [دوره 4، شماره 43، 1402]

  • دشتچی، نازنین افزایش شاخص های عملکرد شرکت با استفاده از به کارگیری سرمایه هوشمند و یادگیری سازمانی [دوره 4، شماره 46، 1402]

  • دشتچی، نازنین ایجاد زیرساخت های مسئولیت اجتماعی در شرکت ها با استفاده از دیجیتالیزیشین [دوره 4، شماره 46، 1402]

ذ

  • ذاکری، مرضیه تربیت اخلاقی و عقلانی مبنی براندیشه های آرام بخش رواقیون [دوره 4، شماره 46، 1402]

ر

ز

  • زارع زادگان، مسعود اثربخشی تحلیل رفتارمتقابل بر بلوغ عاطفی وباورهای ارتباطی در زوجین [دوره 2، شماره 23، 1400]

  • زارع زادگان، مسعود رابطه ی خود دلسوزی واسترس ادراک شده با رفتارهای خود مراقبتی در بیماران بهبود یافته ی کرونایی [دوره 2، شماره 23، 1400]

  • زارع زادگان، مسعود شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) و کاربرد آن در درمان افسردگی [دوره 3، شماره 26، 1401]

  • زارع زادگان، مسعود اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 3، شماره 32، 1401]

  • زارع زادگان، مسعود بررسی شناخت ارتباط میان اضطراب و افسردگی در گروه بزرگسالان میانسال با توجه به رویکردهای طیفی و طبقه ای [دوره 4، شماره 37، 1402]

  • زاهدی، کیانا ظرافت های نقاشی سبک اصفهان (دوران صفویه) [دوره 4، شماره 45، 1402]

  • زنگنه، پروانه بررسی شناخت ارتباط میان اضطراب و افسردگی در گروه بزرگسالان میانسال با توجه به رویکردهای طیفی و طبقه ای [دوره 4، شماره 37، 1402]

س

  • سادات صفایی، فاطمه پیش بینی پیامدهای درد براساس باورهای فراشناختی در بیماران سرطانی [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • سادات هاشمی، ایلین پیش بینی پیامدهای درد براساس باورهای فراشناختی در بیماران سرطانی [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • سجودی، دانیال اقتصاد سیاسی در بانکداری رابطه ای [دوره 3، شماره 28، 1401]

  • سجودی، دانیال بررسی مزایای مدیریت درآمد با استفاده از روابط سیاسی و اعمال یارانه دولتی [دوره 3، شماره 29، 1401]

  • سجودی، دانیال تاثیر جنگ روسیه و اوکراین بر نوسانات بازارهای مالی دنیا [دوره 3، شماره 30، 1401]

  • سخی، محمدباقر فرصت ها و چالش های دیجیتالی سازی شرکت های SME [دوره 4، شماره 38، 1402]

  • سخی، محمدباقر گردشگری ، رشد اقتصادی ، توسعه انسانی و اقتصادهای نوآور [دوره 4، شماره 38، 1402]

  • سخی، محمدباقر نوآفرینی در گردشگری از طریق مشارکت در مسئولیت های اجتماعی، بازاریابی رابطه ای و خلق ارزش پایدار [دوره 4، شماره 39، 1402]

  • سلطان قیس، نوید نقش مدیریت ارتباط با مشتری در بین المللی شدن کسب و کار [دوره 2، شماره 22، 1400]

ش

  • شجاعی، ریحانه پیش‌بینی ‌پذیرش خود بر اساس تصویر بدنی، نقش جنسیتی و جو عاطفی خانواده باتوجه‌به نقش میانجی‌گری تنظیم شناختی هیجان در بین دختران متقاضی جراحی زیبایی در استان اصفهان [دوره 4، شماره 44، 1402]

  • شجاعی، ریحانه آموزش سازگاری پس از طلاق بر انعطاف پذیری شناختی و تنظیم هیجان در زنان با سابقه طلاق شهر اصفهان [دوره 4، شماره 45، 1402]

  • شجاعی، محراب بررسی ارزهای دیجیتالی؛ مزایا و معایب [دوره 4، شماره 48، 1402]

  • شخصی نیائی، مرتضی اثر رویکرد و بینش موسس بر روی رشد مداوم در شرکت های کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 29، 1401]

  • شخصی نیائی، مرتضی آنالیز مدیریت و رهبری استراتژیک به منظور تحول سازمانی و افزایش مشارکت کارمندان [دوره 3، شماره 30، 1401]

  • شفیعی، امیر حسین بررسی بازاریابی و مدیریت فروش سنگ های ساختمانی توسط نورومارکتینگ (بازاریابی عصبی) [دوره 4، شماره 47، 1402]

ص

  • صابریان، فاطمه تاثیر روانشناسی رنگ در مطالعات رشد شناختی [دوره 4، شماره 47، 1402]

  • صادقیان، محمدرضا مزایا، معایب مشارکت مشتری در استارتاپ ها برای خروج از چارچوبی که باید تسهیل شود [دوره 3، شماره 25، 1401]

  • صارمی، فرشید تحلیل و ارزیابی زنجیره های ارزش استراتژیک در یک کسب و کار [دوره 4، شماره 45، 1402]

  • صحرایی، سارا رابطه مراقبت از پوست برای جلوگیری از آکنه، جوش و آرامش وجودی در افراد [دوره 4، شماره 44، 1402]

  • صدقی شهرکی، محمدصادق مکانیسم تاثیر شبکه جهانی اینترنت بر رشد اقتصادی کارآفرینی [دوره 3، شماره 25، 1401]

ط

ع

  • عابدی قلیچ قشلاقی، میلاد اثربخشی طرح‌واره درمانی هیجانی بر سلامت اجتماعی و نگرش به آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان دختر هنرستان های شاهین‌شهر [دوره 4، شماره 44، 1402]

  • عسگری، بهنام بررسی تاثیر کارآفرینی در تحولات اقتصادی کشور [دوره 3، شماره 33، 1401]

  • عشقی، امین ارتباط بین مشارکت مشتری در ایجاد ارزش کسب و کار و وفادارسازی مشتری [دوره 4، شماره 42، 1402]

  • عظیمی، حسین رشد اقتصادی با استفاده از استراتژی اقیانوس آبی [دوره 3، شماره 35، 1401]

  • علوی حجازی، شیوا تدوین، اعتباریابی و بررسی اثربخشی بسته آموزشی سواد هیجانی نوجوان [دوره 4، شماره 43، 1402]

  • علوی حجازی، شیوا بررسی نقش کمال ‌گرایی و اضطراب هیجان در رابطه با مشکلات ‌بین ‌فردی در جمعیت بالینی اصفهان [دوره 4، شماره 43، 1402]

  • علیزاده طباطبایی، سید محمدرضا رابطه ادراک از مسئولیت پذیری اجتماعی با سلامت سازمانی مدیران بخش خصوصی شهر اصفهان [دوره 4، شماره 43، 1402]

  • علینقی پور، علیرضا نقش فرهنگ سازمانی در هماهنگی استراتژیک سیستم های اطلاعاتی کسب و کار و مدیریت سازمان [دوره 2، شماره 22، 1400]

  • عمرائی، رضا بررسی اثرات سیستم رانتی و فساد اقتصادی بر ترافیک و آلودگی هوا از دیدگاه ان ال پی و کوچینگ [دوره 3، شماره 36، 1401]

  • عیاردولابی، مریم مقایسه فشار مراقبتی، سازگاری روانشناختی و کیفیت زندگی در مادران کودکان دارای فلج مغزی و مادران کودکان عادی [دوره 3، شماره 28، 1401]

  • عیاردولابی، مریم واکاوی درک تجربه های زیسته پدرانِ فرزندان مبتلا به فلج مغزی: مطالعه ای پدیدارشناسانه بر تجربه ها و احساسات پدران این کودکان [دوره 3، شماره 28، 1401]

ف

  • فروتن، مسلم رهبری معاصر و سیر تحول نظریه های مربوطه و آنالیز روندهای جدید پژوهشی [دوره 4، شماره 42، 1402]

  • فولاد وند، طیبه آموزش سازگاری پس از طلاق بر انعطاف پذیری شناختی و تنظیم هیجان در زنان با سابقه طلاق شهر اصفهان [دوره 4، شماره 45، 1402]

ق

  • قاسمی، اکرم پیش‌بینی ‌پذیرش خود بر اساس تصویر بدنی، نقش جنسیتی و جو عاطفی خانواده باتوجه‌به نقش میانجی‌گری تنظیم شناختی هیجان در بین دختران متقاضی جراحی زیبایی در استان اصفهان [دوره 4، شماره 44، 1402]

  • قاسمی، الهام بررسی مفهوم زیبایی زنان و ارتباط آن با آرایش [دوره 4، شماره 46، 1402]

  • قاسمی، علی نقش عملکرد سازمانی با استفاده از فرآیندهای مدیریت ریسک [دوره 3، شماره 30، 1401]

  • قایدعبدی بوشهری، محمدرضا شناسایی ابعاد و مولفه های معماری سازمانی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی [دوره 4، شماره 46، 1402]

  • قشقائی، داود تاثیرات داینامیک چرخه های کسب و کار و تجارت بر روابط تجاری [دوره 4، شماره 47، 1402]

ک

  • کاوه حقیقی، مریم ارتباط بین ارزش ویژه برند و وفاداری به برند در افزایش رضایت مشتری [دوره 2، شماره 22، 1400]

  • کنگانی، عباس بررسی سیستم های ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان های کارآمد [دوره 4، شماره 40، 1402]

  • کوتاهی، علی برآورد مدیریت ریسک در بحث مدیریت پروژه شرکت‌های ساختمانی [دوره 2، شماره 22، 1400]

گ

ل

  • لوک زاده، مریم بررسی کارکردهای درمانی نوروسایکولوژیک بر بهبود ابعاد شخصیت وهیحان دانشحویان در اموزش [دوره 2، شماره 23، 1400]

م

  • مجدی قاسم خیلی، ژاکلین مربیگری در مقیاس مناسب: بررسی اثربخشی مربیگری هوش مصنوعی [دوره 3، شماره 31، 1401]

  • مجدی قاسم خیلی، ژاله نقش مسابقات و رویدادهای ورزشی به عنوان استراتژی مشارکت در مسئولیت‌های اجتماعی (CSR) در سازمان ها [دوره 3، شماره 32، 1401]

  • محمدی، مجتبی مزایای استفاده از IoT در صنعت ساخت و ساز و پروژه های ساختمانی [دوره 4، شماره 45، 1402]

  • محمودی، زهراء افزایش بهره وری و کارآمدی کیفیت درمان از طریق بهبود مدیریت بازرسی و بازخورد [دوره 4، شماره 47، 1402]

  • مختاری باغکمه، حسین تأثیر عملکرد شورای حل اختلاف بر اطاله دادرسی در پرونده‌های حقوقی و کیفری [دوره 4، شماره 45، 1402]

  • مختاری باغکمه، مریم اهمیت و مسائل بالینی در اختلالات دو قطبی افراد [دوره 4، شماره 45، 1402]

  • مدنی، اصغر نقش رهبری تحول آفرین در عملکرد شغلی به عنوان یک هویت اجتماعی متمایز [دوره 2، شماره 22، 1400]

  • مرادی، سالار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با استفاده از فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 35، 1401]

  • مسجدجامعی، نرگس خاتون برند سازی شخصی: مسیر موفقیت حرفه ای تان را بسازید [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • مقدس زاده، معین پیش بینی سازگاری زناشویی براساس جهت گیری مذهبی ،راهبردهای مقابله ای وصفات شخصیت [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • مقدس زاده، معین پیش بینی شادکامی براساس هوش معنوی وخلاقیت [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • منظمی، همایون ایجاد تناسب فردی-محیطی در فرهنگ و رفتار سازمانی [دوره 2، شماره 19، 1400]

  • منظمی، همایون نقش مدیریت و فرهنگ سازمانی در سیستم های تولید و عملکرد محیطی سازمان [دوره 2، شماره 19، 1400]

  • منظمی، همایون راهکارهای انقلاب صنعتی چهارم و تکنولوژی بلاکچین برای مدیریت موثر کارکنان [دوره 2، شماره 20، 1400]

  • منظمی، همایون رابطه بین برند و مصرف کننده و نقش آن در پشیمانی از خرید [دوره 2، شماره 20، 1400]

  • منظمی، همایون ارزیابی استفاده از هوش مصنوعی در سیستم های تصمیم گیرنده ارگان های دولتی [دوره 2، شماره 21، 1400]

  • منظمی، همایون ارائه مدل پیشنهادی در خصوص رابطه بین هوش هیجانی و مهارت های ارتباطی فردی در مدیریت بحران [دوره 2، شماره 21، 1400]

  • مهاجر، دکتر سید محمد اهمیت ارزش های فردی و اجتماعی بر رفتار مصرف کننده در استفاده از برند های لوکس آرایشی [دوره 2، شماره 13، 1400]

  • مهاجر، دکتر سید محمد استراتژی های ارزش ویژه برند و ایجاد آن به عنوان یک نهاد اجتماعی [دوره 2، شماره 14، 1400]

  • مهاجر، دکتر سید محمد ارائه مدل کاربردی برای حرکت از تجربه برند به تعهد برند [دوره 2، شماره 14، 1400]

  • مهاجر، دکتر سید محمد چگونگی ایجاد وفاداری و عشق به برند در مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 14، 1400]

  • مهاجر، دکتر سید محمد ایجاد هم افزایی در بازار گرایی و برند گرایی [دوره 2، شماره 15، 1400]

  • مهاجر، دکتر سید محمد دیدگاه های مربوط به انگیزه رفتار مصرف کننده در مورد برندهای لوکس در محتوای رسانه های اجتماعی [دوره 2، شماره 15، 1400]

  • مهاجر، دکتر سید محمد برند سازی هتل های لوکس با تمرکز بر رفتار مصرف کننده و ارزش ویژه برند [دوره 2، شماره 15، 1400]

  • مهاجر، دکتر سید محمد ارتباطات و گفتمان اجتماعی بین دو نسل و تاثیر آن بر ارزش ویژه برند [دوره 2، شماره 15، 1400]

  • مهاجر، دکتر سید محمد افزایش اثربخشی ارزش ویژه برند از طریق استراتژی های بازاریابی و مزیت رقابتی پایدار [دوره 2، شماره 16، 1400]

  • مهاجر، دکتر سید محمد افزایش عملکرد سازمان با استفاده از به کارگیری استراتژی های بازاریابی رقابتی [دوره 2، شماره 16، 1400]

  • مهاجر، دکتر سید محمد روش های متقاعد سازی در تبلیغات در بازارهای در حال ظهور در مقابل بازارهای توسعه یافته [دوره 2، شماره 16، 1400]

  • مهاجر، دکتر سید محمد ظرفیت بازاریابی، شهرت برند و سفر مصرف کننده در پلتفرم های تجارت الکترونیکی [دوره 2، شماره 16، 1400]

  • مهاجر، دکتر سید محمد بررسی نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی در بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 17، 1400]

  • مهاجر، دکتر سید محمد بررسی رقابت در بازار هتل های لوکس و سبک های مدیریت تحول [دوره 2، شماره 17، 1400]

  • مهاجر، دکتر سید محمد ارزیابی اثربخشی تبلیغات در بازاریابی گردشگری [دوره 2، شماره 17، 1400]

  • مهاجر، دکتر سید محمد آنالیز سفر تصمیم گیری مشتری در بازاریابی دیجیتال [دوره 2، شماره 17، 1400]

  • مهاجر، دکتر سید محمد افزایش اثربخشی بازاریابی با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 2، شماره 18، 1400]

  • مهاجر، دکتر سید محمد بررسی عوامل موثر بر ارتقای رفتار حرفه ای در میان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 2، شماره 18، 1400]

  • مهاجر، دکتر سید محمد به کارگیری تبلیغات تعاملی به روش تبلیغات ویدئویی ویروسی [دوره 2، شماره 18، 1400]

  • مهاجر، دکتر سید محمد به کارگیری فناوری های پیشرفته برای توسعه بازاریابی در دوران کرونا و پساکرونا [دوره 2، شماره 18، 1400]

  • مهاجر، دکتر سیدمحمد وفاداری به برند و نقش آن در وابستگی مصرف کننده به برند [دوره 2، شماره 13، 1400]

  • مهاجر، سید محمد نقش فرهنگ سازمانی در انتقال و اشتراک دانش آموزش عالی و دانشگاه ها [دوره 2، شماره 19، 1400]

  • مهاجر، سید محمد افزایش اعتماد مصرف کننده با استفاده از بازاریابی محتوای دیجیتال [دوره 2، شماره 19، 1400]

  • مهاجر، سید محمد عوامل موثر بر افزایش ارزش طول عمر مشتریان در صنعت خرده فروشی [دوره 2، شماره 20، 1400]

  • مهاجر، سید محمد بهبود عملکرد سازمانهای غیر انتفاعی با تدوین چشم انداز و استراتژی سازمانی [دوره 2، شماره 20، 1400]

  • مهاجر، سید محمد عوامل موثر بر وفاداری به برند در کسب و کارهای فرنچایز [دوره 2، شماره 21، 1400]

  • مهاجر، سید محمد بررسی چگونگی ایجاد مدل یکپارچه مربوط به ارزش ویژه برند سبز [دوره 2، شماره 21، 1400]

  • مهاجر، سید محمد بررسی هوش اجتماعی مدیران در عملکرد سازمانی یا شرکتها [دوره 2، شماره 23، 1400]

  • مهاجر، سید محمد بازاریابی حسی ،ابعاد ، مولفه ها و نقش آن بر ماندگاری برند [دوره 2، شماره 23، 1400]

  • مهاجر، سید محمد برند سازی شخصی: مسیر موفقیت حرفه ای تان را بسازید [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • مهاجر، سید محمد بازاریابی سبز، استراتژی ها و عناصر آمیخته بازاریابی [دوره 3، شماره 25، 1401]

  • مهاجر، سید محمد راهکارهای افزایش کارآمدی و اثربخشی بازار برای خانمها [دوره 3، شماره 26، 1401]

  • مهاجر، سید محمد چرا روش های بازاریابی برای خانمها، کارآمد نیست؟! [دوره 3، شماره 26، 1401]

  • مهاجر، سید محمد توسعه و اعتبارسنجی کیفیت تحول آفرین در دانشگاه ها موسسات آموزش عالی [دوره 3، شماره 27، 1401]

  • مهاجر، سید محمد استراتژی ایجاد پلتفرم در برندها [دوره 3، شماره 33، 1401]

  • مهاجر، سید محمد ایجاد وفاداری به برند و ارزش ویژه برند از طریق پدیده OTT [دوره 3، شماره 34، 1401]

  • مهاجر، سید محمد بازاریابی اینستاگرامی و تاثیر آن بر ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 35، 1401]

  • مهاجر، سید محمد بازاریابی NFT : چگونگی استفاده از توکن های غیرقابل معاوضه در کمپین های تبلیغاتی [دوره 3، شماره 36، 1401]

  • مهاجر، سید محمد چگونه NFT صنعت مد را تغییر می‌دهد: بررسی و تحلیل سیستمی [دوره 4، شماره 37، 1402]

  • مهاجر، سید محمد روندهای آینده NFT در پیشبرد صنایع دستی، هنر و برند [دوره 4، شماره 40، 1402]

  • مهاجر، سید محمد بازاریابی پایگاه داده و استفاده از الگوریتم یادگیری ماشینی در بازاریابی [دوره 4، شماره 41، 1402]

  • مهاجر، سید محمد نقش هوش مصنوعی در بازاریابی و کسب و کار [دوره 4، شماره 41، 1402]

  • مهاجر، سید محمد انقلاب صنعتی چهارم و تاثیر خصوصیات فردی مالکان کسب و کار بر ثبت اختراع در زمینه های فناورانه و نوآوری های دیجیتال [دوره 4، شماره 42، 1402]

  • مهاجر، سیدمحمد برندسازی شخصی برای پزشکان، ضرورت ها و اهمیت [دوره 2، شماره 13، 1400]

  • مهاجر، سیدمحمد نقش پویایی و فعالیت های اجتماعی در برندسازی شخصی [دوره 2، شماره 13، 1400]

  • مهاجر، سیدمحمد نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی در خلق ارزش ویژه‌ برند [دوره 2، شماره 14، 1400]

  • مهدپرور، ارش بررسی عوامل موفقیت و شناخت بر مدیریت مالی و پولی در بانک ها و اولویت بندی عوامل آن [دوره 4، شماره 45، 1402]

  • مهدپرور، ارش بررسی منابع مالی و درآمد های ماندگار در شهرداری ها [دوره 4، شماره 45، 1402]

  • موثق خانیکی، مهدی بازاریابی سبز، استراتژی ها و عناصر آمیخته بازاریابی [دوره 3، شماره 25، 1401]

ن

  • نسرین دوست، طیبه بررسی ارتباط بین میزان سطح خود شکوفایی افراد در هرم عصبی –منطقی دیلتز با مبداء احساس های وجودی انسان (Core)و کاربرد آن در کوچینگ [دوره 3، شماره 32، 1401]

  • نوبختی، سمیراسادات بررسی نقش تجربه مربیگری و آموزش مربی بر آموزش مهارت‌های درک شده زندگی مربیان [دوره 3، شماره 31، 1401]

  • نوروزی، رضاعلی تربیت اخلاقی و عقلانی مبنی براندیشه های آرام بخش رواقیون [دوره 4، شماره 46، 1402]

  • نوری باجگیرانی، فرنگیس اثربخشی تحلیل رفتارمتقابل بر بلوغ عاطفی وباورهای ارتباطی در زوجین [دوره 2، شماره 23، 1400]

  • نوری باجگیرانی، فرنگیس بررسی شناخت ارتباط میان اضطراب و افسردگی در گروه بزرگسالان میانسال با توجه به رویکردهای طیفی و طبقه ای [دوره 4، شماره 37، 1402]

  • نویدزاده، فریده تنظیم هیجان بر پیامد درد در بیماران سرطانی [دوره 2، شماره 24، 1400]

و

  • وزیری اسفرجانی، نرگس اثر بخشی خانواده درمانی کوتاه مدت ستیر بر ناگویی هیجانی و بلوغ عاطفی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 3، شماره 34، 1401]

  • وفاخواه، محمدصادق بهبود عملکرد کیفیت شرکت ها با استفاده از روش های مدیریت سودآوری [دوره 4، شماره 40، 1402]

  • ولی پور، شکوفه بررسی کارکردهای درمانی نوروسایکولوژیک بر بهبود ابعاد شخصیت وهیحان دانشحویان در اموزش [دوره 2، شماره 23، 1400]

ی

  • یزدان پور، مرجان بازاریابی حسی ،ابعاد ، مولفه ها و نقش آن بر ماندگاری برند [دوره 2، شماره 23، 1400]