آ
-
آدم پیرا، محمدامین
بهبود عملکرد مالی استارتآپ ها از طریق پیاده سازی هوش تجاری [دوره 3، شماره 33، 1401]
-
آرامون، هانیه
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر سازگاری و تاب آوری دانش آموزان [دوره 2، شماره 13، 1400]
ا
-
ابراهیمی، لعیا
برند سازی شخصی: مسیر موفقیت حرفه ای تان را بسازید [دوره 2، شماره 24، 1400]
-
ابراهیمی خبیر، عبدالحسین
بررسی رابطه ی کوچینگ، توسعه فردی و مدیریت کسب و کار [دوره 4، شماره 40، 1402]
-
ابراهیمی خبیر، عبدالحسین
بررسی رابطه بین تفکر استراتژیک و عملکرد سازمانی با نقش تعدیل گری فعالیت های کاری با عملکرد بالا درکارمندان بخش دولتی شهر تهران [دوره 4، شماره 45، 1402]
-
ابراهیمی خبیر، عبدالحسین
بررسی میزان گرایش و علل ترک خدمت کارکنان سازمان های شهرستان های استان تهران [دوره 4، شماره 45، 1402]
-
ابراهیمی خبیر، عبدالرضا
مبانی مدیریت استراتژیک فناوری و نوآوری: تعاریف، بررسی نظام مند ادبیات، چارچوب یکپارچه و دستور کار تحقیقاتی [دوره 4، شماره 45، 1402]
-
ابراهیمی خبیر، نرگس
بررسی رابطه ی کوچینگ، توسعه فردی و مدیریت کسب و کار [دوره 4، شماره 40، 1402]
-
ابراهیمی خبیر، نرگس
بررسی پیامد های سیاسی، اجتماعی و جمعیت شناختی خشکسالی در شهر اصفهان [دوره 4، شماره 47، 1402]
-
ارامون، علی
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر سازگاری و تاب آوری دانش آموزان [دوره 2، شماره 13، 1400]
-
اسکندری، فاطمه
اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 3، شماره 32، 1401]
-
اسکندری، فاطمه
اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی بر سلامت اجتماعی و نگرش به آسیبهای اجتماعی دانش آموزان دختر هنرستان های شاهینشهر [دوره 4، شماره 44، 1402]
-
اصلاوی، احمد
استراتژی های مدیریت ریسک سازمان های بین المللی در اقتصادهای نوظهور [دوره 3، شماره 25، 1401]
-
افکانه، صغری
شناسایی ابعاد و مولفه های معماری سازمانی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی [دوره 4، شماره 46، 1402]
-
امی، منصوره
تأثیر فرهنگ و رفتار سازمانی بر اثربخشی سازمان ها [دوره 3، شماره 27، 1401]
-
امیری، فریبا
شگفت انگیز ترین مسیرخوشبختی با دانش کوچینگ [دوره 4، شماره 47، 1402]
-
انتظاری، سهیلا
راهکارهای افزایش کارآمدی و اثربخشی بازار برای خانمها [دوره 3، شماره 26، 1401]
-
انتظاری، سهیلا
چرا روش های بازاریابی برای خانمها، کارآمد نیست؟! [دوره 3، شماره 26، 1401]
-
انصاری، مصطفی
هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و یادگیری عمیق در با نک ها و موسسات مالی [دوره 4، شماره 44، 1402]
-
انصاری، مصطفی
نوآوری در یادگیری سازمانی و تاثیر آن در عملکرد پایدار شرکت ها [دوره 4، شماره 44، 1402]
-
ایروانی، محمدامین
کلیشه ها و نقش های جنسیتی در جامعه ی ما [دوره 4، شماره 47، 1402]
ب
-
بابایی مقدم، زهرا
بررسی و درمان اختلال وسواس فکری و عملی در نوجوانان [دوره 4، شماره 44، 1402]
-
بابایی مقدم، زهرا
نحوه ارتباط والدین و معلمان با نوجوانان سرکش [دوره 4، شماره 44، 1402]
-
برکتین فر، سمانه
بررسی اختلال بیش فعالی /نقض توجه [دوره 3، شماره 28، 1401]
-
بهادری کاویجانی، ابراهیم
ارائه یک مدل کسب و کار دیجیتال در صنعت گردشگری [دوره 3، شماره 27، 1401]
-
بهادری کاویجانی، امیرعلی
مدیریت اثربخش منابع انسانی در هتل های لوکس [دوره 3، شماره 27، 1401]
پ
-
پارسا، علی
نقش هوش مصنوعی در فعالیت های بازاریابی [دوره 4، شماره 38، 1402]
-
پاژنگ، سید رضا
بررسی رابطه ی شفقت درمانی، عزت نفس در زندگی زوجین شهر اصفهان [دوره 4، شماره 41، 1402]
-
پشم فروش زاده، حمید رضا
نقش یادگیری سازمانی در نوآوری و ایجاد مزیت رقابتی پایدار [دوره 4، شماره 46، 1402]
-
پناهی کلاموئی، مختار
عوامل موثر بر پیاده سازی و اجرای استراتژی های رقابتی [دوره 4، شماره 39، 1402]
-
پورپیغمبر، مرضیه
چگونه مربیگری می تواند تاثیر مثبتی در محیط های آموزشی بگذارد؟ [دوره 3، شماره 31، 1401]
-
پورعزیز، الهام
کوچ بودن چگونه است؟ (کوچینگ) [دوره 4، شماره 47، 1402]
-
پورعزیز، انیس
یک تم برای رستورانها طراحی کنید؟ (گرافیک) [دوره 4، شماره 47، 1402]
-
پیری، آرمان
اهمیت ارزش های فردی و اجتماعی بر رفتار مصرف کننده در استفاده از برند های لوکس آرایشی [دوره 2، شماره 13، 1400]
-
پیری، آرمان
نقش پویایی و فعالیت های اجتماعی در برندسازی شخصی [دوره 2، شماره 13، 1400]
-
پیری، آرمان
استراتژی های ارزش ویژه برند و ایجاد آن به عنوان یک نهاد اجتماعی [دوره 2، شماره 14، 1400]
-
پیری، آرمان
چگونگی ایجاد وفاداری و عشق به برند در مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 14، 1400]
-
پیری، آرمان
دیدگاه های مربوط به انگیزه رفتار مصرف کننده در مورد برندهای لوکس در محتوای رسانه های اجتماعی [دوره 2، شماره 15، 1400]
-
پیری، آرمان
ارتباطات و گفتمان اجتماعی بین دو نسل و تاثیر آن بر ارزش ویژه برند [دوره 2، شماره 15، 1400]
-
پیری، آرمان
ریسک سرمایه گذاری مستقیم خارجی و رقابت های مالیاتی [دوره 3، شماره 34، 1401]
ت
-
تیمورپور، سپیده
مربی گری حرفه ای و حفظ زندگی خانوادگی [دوره 3، شماره 31، 1401]
ث
-
ثابت راسخ دهقی، فرهمند
بررسی اثرات سیستم رانتی و فساد اقتصادی بر ترافیک و آلودگی هوا از دیدگاه ان ال پی و کوچینگ [دوره 3، شماره 36، 1401]
ج
-
جان نثاری، مهشاد
پیش بینی پیامدهای درد براساس باورهای فراشناختی در بیماران سرطانی [دوره 2، شماره 24، 1400]
-
جانی قربان، امید
بررسی تاثیر نوآوری داخلی همراه با دانش خارجی بر عملکرد تجاری شرکت با در نظرگرفتن نقش نوآوری باز و نوآوری خدمات در شرکتهای پخش دارو [دوره 4، شماره 47، 1402]
-
جهانیان، امید
بازاریابی سبز، استراتژی ها و عناصر آمیخته بازاریابی [دوره 3، شماره 25، 1401]
-
جوکار، سارا
بررسی عوامل موثر بر ارتقای رفتار حرفه ای در میان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 2، شماره 18، 1400]
چ
-
چناری، علیرضا
شناسایی ابعاد و مولفه های معماری سازمانی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی [دوره 4، شماره 46، 1402]
ح
-
حاجی حیدری، هادی
ترکیب هیئت مدیره ، ساختار مالکیت و عملکرد شرکت [دوره 3، شماره 31، 1401]
-
حاجی حیدری، هادی
تأثیر جنبه های محیطی و داخلی ساختار سازمانی بر پیچیدگی مدیریت مبتنی بر ارزش (VBM) [دوره 4، شماره 42، 1402]
-
حاجیلو، حوریه
اختلال بیش فعالی [دوره 3، شماره 32، 1401]
-
حاجیلو، حوریه
اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 3، شماره 32، 1401]
-
حجتی، بیژن
بررسی روش کلاسیک برای کوچینگ کسب و کار [دوره 4، شماره 42، 1402]
-
حسنی رنجبر هرمزدآبادی، علی
تاثیر عوامل ناشی از بیماری کرونا بر اقتصاد جهانی و بازارهای مالی بین المللی [دوره 2، شماره 24، 1400]
-
حسنی رنجبر هرمزدآبادی، علی
اصطکاک مالی و نوسانات بازار کار، سرمایه گذاری و جریان سرمایه در مدل استاندارد نئوکلاسیک [دوره 2، شماره 24، 1400]
-
حسینی، میرمهدی
بازاریابی حسی ،ابعاد ، مولفه ها و نقش آن بر ماندگاری برند [دوره 2، شماره 23، 1400]
-
حسینی شکرابی، سیدمحمد
نقش فعالیت های بازاریابی کسب و کارها و تجزیه و تحلیل نتایج برنامه های کاربردی دیجیتالی در آن [دوره 4، شماره 42، 1402]
-
حمودی لافتی، عارف
رابطه ی سبکهای مدیریتی در توسعه فرآیند فروش، عملکرد خدمات و وفاداری مشتری [دوره 4، شماره 48، 1402]
خ
-
خالقی، مهدی
افزایش رضایتمندی مشتری با استفاده از راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 3، شماره 36، 1401]
-
خان صنمی، الهه
افزایش عملکرد سازمان با استفاده از به کارگیری استراتژی های بازاریابی رقابتی [دوره 2، شماره 16، 1400]
-
خان صنمی، الهه
ظرفیت بازاریابی، شهرت برند و سفر مصرف کننده در پلتفرم های تجارت الکترونیکی [دوره 2، شماره 16، 1400]
-
خان صنمی، الهه
بررسی رقابت در بازار هتل های لوکس و سبک های مدیریت تحول [دوره 2، شماره 17، 1400]
-
خان صنمی، الهه
آنالیز سفر تصمیم گیری مشتری در بازاریابی دیجیتال [دوره 2، شماره 17، 1400]
-
خان صنمی، الهه
به کارگیری فناوری های پیشرفته برای توسعه بازاریابی در دوران کرونا و پساکرونا [دوره 2، شماره 18، 1400]
د
-
دره شوری، افشین
بررسی مفاهیم تکنولوژی و مدیریت تکنولوژی و نوآوری در سازمان [دوره 4، شماره 43، 1402]
-
دشتچی، نازنین
افزایش شاخص های عملکرد شرکت با استفاده از به کارگیری سرمایه هوشمند و یادگیری سازمانی [دوره 4، شماره 46، 1402]
-
دشتچی، نازنین
ایجاد زیرساخت های مسئولیت اجتماعی در شرکت ها با استفاده از دیجیتالیزیشین [دوره 4، شماره 46، 1402]
ذ
-
ذاکری، مرضیه
تربیت اخلاقی و عقلانی مبنی براندیشه های آرام بخش رواقیون [دوره 4، شماره 46، 1402]
ر
-
رحمانی، فاطمه
بررسی پیامد های سیاسی، اجتماعی و جمعیت شناختی خشکسالی در شهر اصفهان [دوره 4، شماره 47، 1402]
-
رضازاده کرمانی، امین
تاثیر رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار بازاریابی بر ارزیابی کسب و کار [دوره 3، شماره 36، 1401]
-
رنگ چیان، مرتضی
بررسی هوش اجتماعی مدیران در عملکرد سازمانی یا شرکتها [دوره 2، شماره 23، 1400]
-
روح الامین، سید امیررضا
قهوه شناسی و حیطه ی کار باریستا [دوره 4، شماره 43، 1402]
ز
-
زارع زادگان، مسعود
اثربخشی تحلیل رفتارمتقابل بر بلوغ عاطفی وباورهای ارتباطی در زوجین [دوره 2، شماره 23، 1400]
-
زارع زادگان، مسعود
رابطه ی خود دلسوزی واسترس ادراک شده با رفتارهای خود مراقبتی در بیماران بهبود یافته ی کرونایی [دوره 2، شماره 23، 1400]
-
زارع زادگان، مسعود
شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) و کاربرد آن در درمان افسردگی [دوره 3، شماره 26، 1401]
-
زارع زادگان، مسعود
اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 3، شماره 32، 1401]
-
زارع زادگان، مسعود
بررسی شناخت ارتباط میان اضطراب و افسردگی در گروه بزرگسالان میانسال با توجه به رویکردهای طیفی و طبقه ای [دوره 4، شماره 37، 1402]
-
زاهدی، کیانا
ظرافت های نقاشی سبک اصفهان (دوران صفویه) [دوره 4، شماره 45، 1402]
-
زنگنه، پروانه
بررسی شناخت ارتباط میان اضطراب و افسردگی در گروه بزرگسالان میانسال با توجه به رویکردهای طیفی و طبقه ای [دوره 4، شماره 37، 1402]
س
-
سادات صفایی، فاطمه
پیش بینی پیامدهای درد براساس باورهای فراشناختی در بیماران سرطانی [دوره 2، شماره 24، 1400]
-
سادات هاشمی، ایلین
پیش بینی پیامدهای درد براساس باورهای فراشناختی در بیماران سرطانی [دوره 2، شماره 24، 1400]
-
سجودی، دانیال
اقتصاد سیاسی در بانکداری رابطه ای [دوره 3، شماره 28، 1401]
-
سجودی، دانیال
بررسی مزایای مدیریت درآمد با استفاده از روابط سیاسی و اعمال یارانه دولتی [دوره 3، شماره 29، 1401]
-
سجودی، دانیال
تاثیر جنگ روسیه و اوکراین بر نوسانات بازارهای مالی دنیا [دوره 3، شماره 30، 1401]
-
سخی، محمدباقر
فرصت ها و چالش های دیجیتالی سازی شرکت های SME [دوره 4، شماره 38، 1402]
-
سخی، محمدباقر
گردشگری ، رشد اقتصادی ، توسعه انسانی و اقتصادهای نوآور [دوره 4، شماره 38، 1402]
-
سخی، محمدباقر
نوآفرینی در گردشگری از طریق مشارکت در مسئولیت های اجتماعی، بازاریابی رابطه ای و خلق ارزش پایدار [دوره 4، شماره 39، 1402]
-
سلطان قیس، نوید
نقش مدیریت ارتباط با مشتری در بین المللی شدن کسب و کار [دوره 2، شماره 22، 1400]
ش
-
شجاعی، ریحانه
پیشبینی پذیرش خود بر اساس تصویر بدنی، نقش جنسیتی و جو عاطفی خانواده باتوجهبه نقش میانجیگری تنظیم شناختی هیجان در بین دختران متقاضی جراحی زیبایی در استان اصفهان [دوره 4، شماره 44، 1402]
-
شجاعی، ریحانه
آموزش سازگاری پس از طلاق بر انعطاف پذیری شناختی و تنظیم هیجان در زنان با سابقه طلاق شهر اصفهان [دوره 4، شماره 45، 1402]
-
شجاعی، محراب
بررسی ارزهای دیجیتالی؛ مزایا و معایب [دوره 4، شماره 48، 1402]
-
شخصی نیائی، مرتضی
اثر رویکرد و بینش موسس بر روی رشد مداوم در شرکت های کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 29، 1401]
-
شخصی نیائی، مرتضی
آنالیز مدیریت و رهبری استراتژیک به منظور تحول سازمانی و افزایش مشارکت کارمندان [دوره 3، شماره 30، 1401]
-
شفیعی، امیر حسین
بررسی بازاریابی و مدیریت فروش سنگ های ساختمانی توسط نورومارکتینگ (بازاریابی عصبی) [دوره 4، شماره 47، 1402]
ص
-
صابریان، فاطمه
تاثیر روانشناسی رنگ در مطالعات رشد شناختی [دوره 4، شماره 47، 1402]
-
صادقیان، محمدرضا
مزایا، معایب مشارکت مشتری در استارتاپ ها برای خروج از چارچوبی که باید تسهیل شود [دوره 3، شماره 25، 1401]
-
صارمی، فرشید
تحلیل و ارزیابی زنجیره های ارزش استراتژیک در یک کسب و کار [دوره 4، شماره 45، 1402]
-
صحرایی، سارا
رابطه مراقبت از پوست برای جلوگیری از آکنه، جوش و آرامش وجودی در افراد [دوره 4، شماره 44، 1402]
-
صدقی شهرکی، محمدصادق
مکانیسم تاثیر شبکه جهانی اینترنت بر رشد اقتصادی کارآفرینی [دوره 3، شماره 25، 1401]
ط
-
طباطبائی اصل، سیدمسعود
خلق نوآوری خدمات و محصولات در شرکت های استارتاپ [دوره 4، شماره 39، 1402]
-
طباطبایی امین، سید محمد حسین
بررسی مفاهیم اساسی (تعاریف، مزایا، معایب)؛ در مدیریت استراتژیک [دوره 4، شماره 47، 1402]
-
طباطبایی امین، سید محمد حسین
بررسی چگونگی و بهره گیری مدیریت استراتژیک در منابع انسانی [دوره 4، شماره 47، 1402]
-
طباطبایی امین، محمدعلی
رابطه ی ساخت و ساز، معماری و آرامش اجتماعی [دوره 4، شماره 48، 1402]
-
طلاکوب، مارال
بررسی کارکردهای درمانی نوروسایکولوژیک بر بهبود ابعاد شخصیت وهیحان دانشحویان در اموزش [دوره 2، شماره 23، 1400]
ع
-
عابدی قلیچ قشلاقی، میلاد
اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی بر سلامت اجتماعی و نگرش به آسیبهای اجتماعی دانش آموزان دختر هنرستان های شاهینشهر [دوره 4، شماره 44، 1402]
-
عسگری، بهنام
بررسی تاثیر کارآفرینی در تحولات اقتصادی کشور [دوره 3، شماره 33، 1401]
-
عشقی، امین
ارتباط بین مشارکت مشتری در ایجاد ارزش کسب و کار و وفادارسازی مشتری [دوره 4، شماره 42، 1402]
-
عظیمی، حسین
رشد اقتصادی با استفاده از استراتژی اقیانوس آبی [دوره 3، شماره 35، 1401]
-
علوی حجازی، شیوا
تدوین، اعتباریابی و بررسی اثربخشی بسته آموزشی سواد هیجانی نوجوان [دوره 4، شماره 43، 1402]
-
علوی حجازی، شیوا
بررسی نقش کمال گرایی و اضطراب هیجان در رابطه با مشکلات بین فردی در جمعیت بالینی اصفهان [دوره 4، شماره 43، 1402]
-
علیزاده طباطبایی، سید محمدرضا
رابطه ادراک از مسئولیت پذیری اجتماعی با سلامت سازمانی مدیران بخش خصوصی شهر اصفهان [دوره 4، شماره 43، 1402]
-
علینقی پور، علیرضا
نقش فرهنگ سازمانی در هماهنگی استراتژیک سیستم های اطلاعاتی کسب و کار و مدیریت سازمان [دوره 2، شماره 22، 1400]
-
عمرائی، رضا
بررسی اثرات سیستم رانتی و فساد اقتصادی بر ترافیک و آلودگی هوا از دیدگاه ان ال پی و کوچینگ [دوره 3، شماره 36، 1401]
-
عیاردولابی، مریم
مقایسه فشار مراقبتی، سازگاری روانشناختی و کیفیت زندگی در مادران کودکان دارای فلج مغزی و مادران کودکان عادی [دوره 3، شماره 28، 1401]
-
عیاردولابی، مریم
واکاوی درک تجربه های زیسته پدرانِ فرزندان مبتلا به فلج مغزی: مطالعه ای پدیدارشناسانه بر تجربه ها و احساسات پدران این کودکان [دوره 3، شماره 28، 1401]
ف
-
فروتن، مسلم
رهبری معاصر و سیر تحول نظریه های مربوطه و آنالیز روندهای جدید پژوهشی [دوره 4، شماره 42، 1402]
-
فولاد وند، طیبه
آموزش سازگاری پس از طلاق بر انعطاف پذیری شناختی و تنظیم هیجان در زنان با سابقه طلاق شهر اصفهان [دوره 4، شماره 45، 1402]
ق
-
قاسمی، اکرم
پیشبینی پذیرش خود بر اساس تصویر بدنی، نقش جنسیتی و جو عاطفی خانواده باتوجهبه نقش میانجیگری تنظیم شناختی هیجان در بین دختران متقاضی جراحی زیبایی در استان اصفهان [دوره 4، شماره 44، 1402]
-
قاسمی، الهام
بررسی مفهوم زیبایی زنان و ارتباط آن با آرایش [دوره 4، شماره 46، 1402]
-
قاسمی، علی
نقش عملکرد سازمانی با استفاده از فرآیندهای مدیریت ریسک [دوره 3، شماره 30، 1401]
-
قایدعبدی بوشهری، محمدرضا
شناسایی ابعاد و مولفه های معماری سازمانی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی [دوره 4، شماره 46، 1402]
-
قشقائی، داود
تاثیرات داینامیک چرخه های کسب و کار و تجارت بر روابط تجاری [دوره 4، شماره 47، 1402]
ک
-
کاوه حقیقی، مریم
ارتباط بین ارزش ویژه برند و وفاداری به برند در افزایش رضایت مشتری [دوره 2، شماره 22، 1400]
-
کنگانی، عباس
بررسی سیستم های ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان های کارآمد [دوره 4، شماره 40، 1402]
-
کوتاهی، علی
برآورد مدیریت ریسک در بحث مدیریت پروژه شرکتهای ساختمانی [دوره 2، شماره 22، 1400]
گ
-
گرجی زاده اردشیری، مهناز
بررسی اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 3، شماره 28، 1401]
-
گرجی زاده اردشیری، مهناز
مروری بر اختلال های خواندن و نوشتن در کودکان [دوره 3، شماره 28، 1401]
-
گرجی زاده اردشیری، مهناز
شناخت درمانی مبتنی بر ذهن اگاهی(MBCT) [دوره 3، شماره 29، 1401]
-
گرجی زاده اردشیری، مهناز
بررسی روش های آموزش مهارت های زندگی برای کودک و نوجوان [دوره 4، شماره 40، 1402]
-
گرجی زاده اردشیری، مهناز
بررسی مقایسه میزان مطالعه و موفقیت در دانش آموزان [دوره 4، شماره 43، 1402]
-
گرجی زاده اردشیری، مهناز
مقایسه ی اهمال کاری تحصیلی در بین کودک و نوجوان با والدین تحصیل کرده و بیسواد [دوره 4، شماره 43، 1402]
-
گشتاسبی اصل، سام
بررسی کارکردهای درمانی نوروسایکولوژیک بر بهبود ابعاد شخصیت وهیحان دانشحویان در اموزش [دوره 2، شماره 23، 1400]
-
گودرزی، فاطمه
رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه با اهمالکاری بر ویژگیهای شخصیتی کادر بیمارستان های خصوصی [دوره 4، شماره 46، 1402]
ل
-
لوک زاده، مریم
بررسی کارکردهای درمانی نوروسایکولوژیک بر بهبود ابعاد شخصیت وهیحان دانشحویان در اموزش [دوره 2، شماره 23، 1400]
م
-
مجدی قاسم خیلی، ژاکلین
مربیگری در مقیاس مناسب: بررسی اثربخشی مربیگری هوش مصنوعی [دوره 3، شماره 31، 1401]
-
مجدی قاسم خیلی، ژاله
نقش مسابقات و رویدادهای ورزشی به عنوان استراتژی مشارکت در مسئولیتهای اجتماعی (CSR) در سازمان ها [دوره 3، شماره 32، 1401]
-
محمدی، مجتبی
مزایای استفاده از IoT در صنعت ساخت و ساز و پروژه های ساختمانی [دوره 4، شماره 45، 1402]
-
محمودی، زهراء
افزایش بهره وری و کارآمدی کیفیت درمان از طریق بهبود مدیریت بازرسی و بازخورد [دوره 4، شماره 47، 1402]
-
مختاری باغکمه، حسین
تأثیر عملکرد شورای حل اختلاف بر اطاله دادرسی در پروندههای حقوقی و کیفری [دوره 4، شماره 45، 1402]
-
مختاری باغکمه، مریم
اهمیت و مسائل بالینی در اختلالات دو قطبی افراد [دوره 4، شماره 45، 1402]
-
مدنی، اصغر
نقش رهبری تحول آفرین در عملکرد شغلی به عنوان یک هویت اجتماعی متمایز [دوره 2، شماره 22، 1400]
-
مرادی، سالار
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با استفاده از فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 35، 1401]
-
مسجدجامعی، نرگس خاتون
برند سازی شخصی: مسیر موفقیت حرفه ای تان را بسازید [دوره 2، شماره 24، 1400]
-
مقدس زاده، معین
پیش بینی سازگاری زناشویی براساس جهت گیری مذهبی ،راهبردهای مقابله ای وصفات شخصیت [دوره 2، شماره 24، 1400]
-
مقدس زاده، معین
پیش بینی شادکامی براساس هوش معنوی وخلاقیت [دوره 2، شماره 24، 1400]
-
منظمی، همایون
ایجاد تناسب فردی-محیطی در فرهنگ و رفتار سازمانی [دوره 2، شماره 19، 1400]
-
منظمی، همایون
نقش مدیریت و فرهنگ سازمانی در سیستم های تولید و عملکرد محیطی سازمان [دوره 2، شماره 19، 1400]
-
منظمی، همایون
راهکارهای انقلاب صنعتی چهارم و تکنولوژی بلاکچین برای مدیریت موثر کارکنان [دوره 2، شماره 20، 1400]
-
منظمی، همایون
رابطه بین برند و مصرف کننده و نقش آن در پشیمانی از خرید [دوره 2، شماره 20، 1400]
-
منظمی، همایون
ارزیابی استفاده از هوش مصنوعی در سیستم های تصمیم گیرنده ارگان های دولتی [دوره 2، شماره 21، 1400]
-
منظمی، همایون
ارائه مدل پیشنهادی در خصوص رابطه بین هوش هیجانی و مهارت های ارتباطی فردی در مدیریت بحران [دوره 2، شماره 21، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
اهمیت ارزش های فردی و اجتماعی بر رفتار مصرف کننده در استفاده از برند های لوکس آرایشی [دوره 2، شماره 13، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
استراتژی های ارزش ویژه برند و ایجاد آن به عنوان یک نهاد اجتماعی [دوره 2، شماره 14، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
ارائه مدل کاربردی برای حرکت از تجربه برند به تعهد برند [دوره 2، شماره 14، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
چگونگی ایجاد وفاداری و عشق به برند در مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 14، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
ایجاد هم افزایی در بازار گرایی و برند گرایی [دوره 2، شماره 15، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
دیدگاه های مربوط به انگیزه رفتار مصرف کننده در مورد برندهای لوکس در محتوای رسانه های اجتماعی [دوره 2، شماره 15، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
برند سازی هتل های لوکس با تمرکز بر رفتار مصرف کننده و ارزش ویژه برند [دوره 2، شماره 15، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
ارتباطات و گفتمان اجتماعی بین دو نسل و تاثیر آن بر ارزش ویژه برند [دوره 2، شماره 15، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
افزایش اثربخشی ارزش ویژه برند از طریق استراتژی های بازاریابی و مزیت رقابتی پایدار [دوره 2، شماره 16، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
افزایش عملکرد سازمان با استفاده از به کارگیری استراتژی های بازاریابی رقابتی [دوره 2، شماره 16، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
روش های متقاعد سازی در تبلیغات در بازارهای در حال ظهور در مقابل بازارهای توسعه یافته [دوره 2، شماره 16، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
ظرفیت بازاریابی، شهرت برند و سفر مصرف کننده در پلتفرم های تجارت الکترونیکی [دوره 2، شماره 16، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
بررسی نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی در بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 17، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
بررسی رقابت در بازار هتل های لوکس و سبک های مدیریت تحول [دوره 2، شماره 17، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
ارزیابی اثربخشی تبلیغات در بازاریابی گردشگری [دوره 2، شماره 17، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
آنالیز سفر تصمیم گیری مشتری در بازاریابی دیجیتال [دوره 2، شماره 17، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
افزایش اثربخشی بازاریابی با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 2، شماره 18، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
بررسی عوامل موثر بر ارتقای رفتار حرفه ای در میان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 2، شماره 18، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
به کارگیری تبلیغات تعاملی به روش تبلیغات ویدئویی ویروسی [دوره 2، شماره 18، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
به کارگیری فناوری های پیشرفته برای توسعه بازاریابی در دوران کرونا و پساکرونا [دوره 2، شماره 18، 1400]
-
مهاجر، دکتر سیدمحمد
وفاداری به برند و نقش آن در وابستگی مصرف کننده به برند [دوره 2، شماره 13، 1400]
-
مهاجر، سید محمد
نقش فرهنگ سازمانی در انتقال و اشتراک دانش آموزش عالی و دانشگاه ها [دوره 2، شماره 19، 1400]
-
مهاجر، سید محمد
افزایش اعتماد مصرف کننده با استفاده از بازاریابی محتوای دیجیتال [دوره 2، شماره 19، 1400]
-
مهاجر، سید محمد
عوامل موثر بر افزایش ارزش طول عمر مشتریان در صنعت خرده فروشی [دوره 2، شماره 20، 1400]
-
مهاجر، سید محمد
بهبود عملکرد سازمانهای غیر انتفاعی با تدوین چشم انداز و استراتژی سازمانی [دوره 2، شماره 20، 1400]
-
مهاجر، سید محمد
عوامل موثر بر وفاداری به برند در کسب و کارهای فرنچایز [دوره 2، شماره 21، 1400]
-
مهاجر، سید محمد
بررسی چگونگی ایجاد مدل یکپارچه مربوط به ارزش ویژه برند سبز [دوره 2، شماره 21، 1400]
-
مهاجر، سید محمد
بررسی هوش اجتماعی مدیران در عملکرد سازمانی یا شرکتها [دوره 2، شماره 23، 1400]
-
مهاجر، سید محمد
بازاریابی حسی ،ابعاد ، مولفه ها و نقش آن بر ماندگاری برند [دوره 2، شماره 23، 1400]
-
مهاجر، سید محمد
برند سازی شخصی: مسیر موفقیت حرفه ای تان را بسازید [دوره 2، شماره 24، 1400]
-
مهاجر، سید محمد
بازاریابی سبز، استراتژی ها و عناصر آمیخته بازاریابی [دوره 3، شماره 25، 1401]
-
مهاجر، سید محمد
راهکارهای افزایش کارآمدی و اثربخشی بازار برای خانمها [دوره 3، شماره 26، 1401]
-
مهاجر، سید محمد
چرا روش های بازاریابی برای خانمها، کارآمد نیست؟! [دوره 3، شماره 26، 1401]
-
مهاجر، سید محمد
توسعه و اعتبارسنجی کیفیت تحول آفرین در دانشگاه ها موسسات آموزش عالی [دوره 3، شماره 27، 1401]
-
مهاجر، سید محمد
استراتژی ایجاد پلتفرم در برندها [دوره 3، شماره 33، 1401]
-
مهاجر، سید محمد
ایجاد وفاداری به برند و ارزش ویژه برند از طریق پدیده OTT [دوره 3، شماره 34، 1401]
-
مهاجر، سید محمد
بازاریابی اینستاگرامی و تاثیر آن بر ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 35، 1401]
-
مهاجر، سید محمد
بازاریابی NFT : چگونگی استفاده از توکن های غیرقابل معاوضه در کمپین های تبلیغاتی [دوره 3، شماره 36، 1401]
-
مهاجر، سید محمد
چگونه NFT صنعت مد را تغییر میدهد: بررسی و تحلیل سیستمی [دوره 4، شماره 37، 1402]
-
مهاجر، سید محمد
روندهای آینده NFT در پیشبرد صنایع دستی، هنر و برند [دوره 4، شماره 40، 1402]
-
مهاجر، سید محمد
بازاریابی پایگاه داده و استفاده از الگوریتم یادگیری ماشینی در بازاریابی [دوره 4، شماره 41، 1402]
-
مهاجر، سید محمد
نقش هوش مصنوعی در بازاریابی و کسب و کار [دوره 4، شماره 41، 1402]
-
مهاجر، سید محمد
انقلاب صنعتی چهارم و تاثیر خصوصیات فردی مالکان کسب و کار بر ثبت اختراع در زمینه های فناورانه و نوآوری های دیجیتال [دوره 4، شماره 42، 1402]
-
مهاجر، سیدمحمد
برندسازی شخصی برای پزشکان، ضرورت ها و اهمیت [دوره 2، شماره 13، 1400]
-
مهاجر، سیدمحمد
نقش پویایی و فعالیت های اجتماعی در برندسازی شخصی [دوره 2، شماره 13، 1400]
-
مهاجر، سیدمحمد
نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی در خلق ارزش ویژه برند [دوره 2، شماره 14، 1400]
-
مهدپرور، ارش
بررسی عوامل موفقیت و شناخت بر مدیریت مالی و پولی در بانک ها و اولویت بندی عوامل آن [دوره 4، شماره 45، 1402]
-
مهدپرور، ارش
بررسی منابع مالی و درآمد های ماندگار در شهرداری ها [دوره 4، شماره 45، 1402]
-
موثق خانیکی، مهدی
بازاریابی سبز، استراتژی ها و عناصر آمیخته بازاریابی [دوره 3، شماره 25، 1401]
ن
-
نسرین دوست، طیبه
بررسی ارتباط بین میزان سطح خود شکوفایی افراد در هرم عصبی –منطقی دیلتز با مبداء احساس های وجودی انسان (Core)و کاربرد آن در کوچینگ [دوره 3، شماره 32، 1401]
-
نوبختی، سمیراسادات
بررسی نقش تجربه مربیگری و آموزش مربی بر آموزش مهارتهای درک شده زندگی مربیان [دوره 3، شماره 31، 1401]
-
نوروزی، رضاعلی
تربیت اخلاقی و عقلانی مبنی براندیشه های آرام بخش رواقیون [دوره 4، شماره 46، 1402]
-
نوری باجگیرانی، فرنگیس
اثربخشی تحلیل رفتارمتقابل بر بلوغ عاطفی وباورهای ارتباطی در زوجین [دوره 2، شماره 23، 1400]
-
نوری باجگیرانی، فرنگیس
بررسی شناخت ارتباط میان اضطراب و افسردگی در گروه بزرگسالان میانسال با توجه به رویکردهای طیفی و طبقه ای [دوره 4، شماره 37، 1402]
-
نویدزاده، فریده
تنظیم هیجان بر پیامد درد در بیماران سرطانی [دوره 2، شماره 24، 1400]
و
-
وزیری اسفرجانی، نرگس
اثر بخشی خانواده درمانی کوتاه مدت ستیر بر ناگویی هیجانی و بلوغ عاطفی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 3، شماره 34، 1401]
-
وفاخواه، محمدصادق
بهبود عملکرد کیفیت شرکت ها با استفاده از روش های مدیریت سودآوری [دوره 4، شماره 40، 1402]
-
ولی پور، شکوفه
بررسی کارکردهای درمانی نوروسایکولوژیک بر بهبود ابعاد شخصیت وهیحان دانشحویان در اموزش [دوره 2، شماره 23، 1400]
ی
-
یزدان پور، مرجان
بازاریابی حسی ،ابعاد ، مولفه ها و نقش آن بر ماندگاری برند [دوره 2، شماره 23، 1400]