آ
-
آدم پیرا، محمدامین
بهبود عملکرد مالی استارتآپ ها از طریق پیاده سازی هوش تجاری [دوره 3، شماره 33، 1401]
-
آرامون، هانیه
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر سازگاری و تاب آوری دانش آموزان [دوره 2، شماره 13، 1400]
ا
-
ابراهیمی، لعیا
برند سازی شخصی: مسیر موفقیت حرفه ای تان را بسازید [دوره 2، شماره 24، 1400]
-
ارامون، علی
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر سازگاری و تاب آوری دانش آموزان [دوره 2، شماره 13، 1400]
-
اسکندری، فاطمه
اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 3، شماره 32، 1401]
-
اصلاوی، احمد
استراتژی های مدیریت ریسک سازمان های بین المللی در اقتصادهای نوظهور [دوره 3، شماره 25، 1401]
-
امی، منصوره
تأثیر فرهنگ و رفتار سازمانی بر اثربخشی سازمان ها [دوره 3، شماره 27، 1401]
-
انتظاری، سهیلا
راهکارهای افزایش کارآمدی و اثربخشی بازار برای خانمها [دوره 3، شماره 26، 1401]
-
انتظاری، سهیلا
چرا روش های بازاریابی برای خانمها، کارآمد نیست؟! [دوره 3، شماره 26، 1401]
ب
-
برکتین فر، سمانه
بررسی اختلال بیش فعالی /نقض توجه [دوره 3، شماره 28، 1401]
-
بهادری کاویجانی، ابراهیم
ارائه یک مدل کسب و کار دیجیتال در صنعت گردشگری [دوره 3، شماره 27، 1401]
-
بهادری کاویجانی، امیرعلی
مدیریت اثربخش منابع انسانی در هتل های لوکس [دوره 3، شماره 27، 1401]
پ
-
پورپیغمبر، مرضیه
چگونه مربیگری می تواند تاثیر مثبتی در محیط های آموزشی بگذارد؟ [دوره 3، شماره 31، 1401]
-
پیری، آرمان
اهمیت ارزش های فردی و اجتماعی بر رفتار مصرف کننده در استفاده از برند های لوکس آرایشی [دوره 2، شماره 13، 1400]
-
پیری، آرمان
نقش پویایی و فعالیت های اجتماعی در برندسازی شخصی [دوره 2، شماره 13، 1400]
-
پیری، آرمان
استراتژی های ارزش ویژه برند و ایجاد آن به عنوان یک نهاد اجتماعی [دوره 2، شماره 14، 1400]
-
پیری، آرمان
چگونگی ایجاد وفاداری و عشق به برند در مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 14، 1400]
-
پیری، آرمان
دیدگاه های مربوط به انگیزه رفتار مصرف کننده در مورد برندهای لوکس در محتوای رسانه های اجتماعی [دوره 2، شماره 15، 1400]
-
پیری، آرمان
ارتباطات و گفتمان اجتماعی بین دو نسل و تاثیر آن بر ارزش ویژه برند [دوره 2، شماره 15، 1400]
ت
-
تیمورپور، سپیده
مربی گری حرفه ای و حفظ زندگی خانوادگی [دوره 3، شماره 31، 1401]
ث
-
ثابت راسخ دهقی، فرهمند
ارزیابی تأثیر آموزش مهارت های مربیگری بر رفتارهای سازمانی و فردی [دوره 3، شماره 31، 1401]
ج
-
جان نثاری، مهشاد
پیش بینی پیامدهای درد براساس باورهای فراشناختی در بیماران سرطانی [دوره 2، شماره 24، 1400]
-
جهانیان، امید
بازاریابی سبز، استراتژی ها و عناصر آمیخته بازاریابی [دوره 3، شماره 25، 1401]
-
جوکار، سارا
بررسی عوامل موثر بر ارتقای رفتار حرفه ای در میان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 2، شماره 18، 1400]
ح
-
حاجی حیدری، هادی
ترکیب هیئت مدیره ، ساختار مالکیت و عملکرد شرکت [دوره 3، شماره 31، 1401]
-
حاجیلو، حوریه
اختلال بیش فعالی [دوره 3، شماره 32، 1401]
-
حاجیلو، حوریه
اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 3، شماره 32، 1401]
-
حسنی رنجبر هرمزدآبادی، علی
تاثیر عوامل ناشی از بیماری کرونا بر اقتصاد جهانی و بازارهای مالی بین المللی [دوره 2، شماره 24، 1400]
-
حسنی رنجبر هرمزدآبادی، علی
اصطکاک مالی و نوسانات بازار کار، سرمایه گذاری و جریان سرمایه در مدل استاندارد نئوکلاسیک [دوره 2، شماره 24، 1400]
-
حسینی، میرمهدی
بازاریابی حسی ،ابعاد ، مولفه ها و نقش آن بر ماندگاری برند [دوره 2، شماره 23، 1400]
خ
-
خان صنمی، الهه
افزایش عملکرد سازمان با استفاده از به کارگیری استراتژی های بازاریابی رقابتی [دوره 2، شماره 16، 1400]
-
خان صنمی، الهه
ظرفیت بازاریابی، شهرت برند و سفر مصرف کننده در پلتفرم های تجارت الکترونیکی [دوره 2، شماره 16، 1400]
-
خان صنمی، الهه
بررسی رقابت در بازار هتل های لوکس و سبک های مدیریت تحول [دوره 2، شماره 17، 1400]
-
خان صنمی، الهه
آنالیز سفر تصمیم گیری مشتری در بازاریابی دیجیتال [دوره 2، شماره 17، 1400]
-
خان صنمی، الهه
به کارگیری فناوری های پیشرفته برای توسعه بازاریابی در دوران کرونا و پساکرونا [دوره 2، شماره 18، 1400]
ر
-
رنگ چیان، مرتضی
بررسی هوش اجتماعی مدیران در عملکرد سازمانی یا شرکتها [دوره 2، شماره 23، 1400]
ز
-
زارع زادگان، مسعود
اثربخشی تحلیل رفتارمتقابل بر بلوغ عاطفی وباورهای ارتباطی در زوجین [دوره 2، شماره 23، 1400]
-
زارع زادگان، مسعود
رابطه ی خود دلسوزی واسترس ادراک شده با رفتارهای خود مراقبتی در بیماران بهبود یافته ی کرونایی [دوره 2، شماره 23، 1400]
-
زارع زادگان، مسعود
شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) و کاربرد آن در درمان افسردگی [دوره 3، شماره 26، 1401]
-
زارع زادگان، مسعود
اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 3، شماره 32، 1401]
س
-
سادات صفایی، فاطمه
پیش بینی پیامدهای درد براساس باورهای فراشناختی در بیماران سرطانی [دوره 2، شماره 24، 1400]
-
سادات هاشمی، ایلین
پیش بینی پیامدهای درد براساس باورهای فراشناختی در بیماران سرطانی [دوره 2، شماره 24، 1400]
-
سجودی، دانیال
اقتصاد سیاسی در بانکداری رابطه ای [دوره 3، شماره 28، 1401]
-
سجودی، دانیال
بررسی مزایای مدیریت درآمد با استفاده از روابط سیاسی و اعمال یارانه دولتی [دوره 3، شماره 29، 1401]
-
سجودی، دانیال
تاثیر جنگ روسیه و اوکراین بر نوسانات بازارهای مالی دنیا [دوره 3، شماره 30، 1401]
-
سلطان قیس، نوید
نقش مدیریت ارتباط با مشتری در بین المللی شدن کسب و کار [دوره 2، شماره 22، 1400]
ش
-
شخصی نیائی، مرتضی
اثر رویکرد و بینش موسس بر روی رشد مداوم در شرکت های کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 29، 1401]
-
شخصی نیائی، مرتضی
آنالیز مدیریت و رهبری استراتژیک به منظور تحول سازمانی و افزایش مشارکت کارمندان [دوره 3، شماره 30، 1401]
ص
-
صادقیان، محمدرضا
مزایا، معایب مشارکت مشتری در استارتاپ ها برای خروج از چارچوبی که باید تسهیل شود [دوره 3، شماره 25، 1401]
-
صدقی شهرکی، محمدصادق
مکانیسم تاثیر شبکه جهانی اینترنت بر رشد اقتصادی کارآفرینی [دوره 3، شماره 25، 1401]
ط
-
طلاکوب، مارال
بررسی کارکردهای درمانی نوروسایکولوژیک بر بهبود ابعاد شخصیت وهیحان دانشحویان در اموزش [دوره 2، شماره 23، 1400]
ع
-
عسگری، بهنام
بررسی تاثیر کارآفرینی در تحولات اقتصادی کشور [دوره 3، شماره 33، 1401]
-
علینقی پور، علیرضا
نقش فرهنگ سازمانی در هماهنگی استراتژیک سیستم های اطلاعاتی کسب و کار و مدیریت سازمان [دوره 2، شماره 22، 1400]
-
عیاردولابی، مریم
مقایسه فشار مراقبتی، سازگاری روانشناختی و کیفیت زندگی در مادران کودکان دارای فلج مغزی و مادران کودکان عادی [دوره 3، شماره 28، 1401]
-
عیاردولابی، مریم
واکاوی درک تجربه های زیسته پدرانِ فرزندان مبتلا به فلج مغزی: مطالعه ای پدیدارشناسانه بر تجربه ها و احساسات پدران این کودکان [دوره 3، شماره 28، 1401]
ق
-
قاسمی، علی
نقش عملکرد سازمانی با استفاده از فرآیندهای مدیریت ریسک [دوره 3، شماره 30، 1401]
ک
-
کاوه حقیقی، مریم
ارتباط بین ارزش ویژه برند و وفاداری به برند در افزایش رضایت مشتری [دوره 2، شماره 22، 1400]
-
کوتاهی، علی
برآورد مدیریت ریسک در بحث مدیریت پروژه شرکتهای ساختمانی [دوره 2، شماره 22، 1400]
گ
-
گرجی زاده اردشیری، مهناز
بررسی اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 3، شماره 28، 1401]
-
گرجی زاده اردشیری، مهناز
مروری بر اختلال های خواندن و نوشتن در کودکان [دوره 3، شماره 28، 1401]
-
گرجی زاده اردشیری، مهناز
شناخت درمانی مبتنی بر ذهن اگاهی(MBCT) [دوره 3، شماره 29، 1401]
-
گشتاسبی اصل، سام
بررسی کارکردهای درمانی نوروسایکولوژیک بر بهبود ابعاد شخصیت وهیحان دانشحویان در اموزش [دوره 2، شماره 23، 1400]
ل
-
لوک زاده، مریم
بررسی کارکردهای درمانی نوروسایکولوژیک بر بهبود ابعاد شخصیت وهیحان دانشحویان در اموزش [دوره 2، شماره 23، 1400]
م
-
مجدی قاسم خیلی، ژاکلین
مربیگری در مقیاس مناسب: بررسی اثربخشی مربیگری هوش مصنوعی [دوره 3، شماره 31، 1401]
-
مجدی قاسم خیلی، ژاله
نقش مسابقات و رویدادهای ورزشی به عنوان استراتژی مشارکت در مسئولیتهای اجتماعی (CSR) در سازمان ها [دوره 3، شماره 32، 1401]
-
مدنی، اصغر
نقش رهبری تحول آفرین در عملکرد شغلی به عنوان یک هویت اجتماعی متمایز [دوره 2، شماره 22، 1400]
-
مسجدجامعی، نرگس خاتون
برند سازی شخصی: مسیر موفقیت حرفه ای تان را بسازید [دوره 2، شماره 24، 1400]
-
مقدس زاده، معین
پیش بینی سازگاری زناشویی براساس جهت گیری مذهبی ،راهبردهای مقابله ای وصفات شخصیت [دوره 2، شماره 24، 1400]
-
مقدس زاده، معین
پیش بینی شادکامی براساس هوش معنوی وخلاقیت [دوره 2، شماره 24، 1400]
-
منظمی، همایون
ایجاد تناسب فردی-محیطی در فرهنگ و رفتار سازمانی [دوره 2، شماره 19، 1400]
-
منظمی، همایون
نقش مدیریت و فرهنگ سازمانی در سیستم های تولید و عملکرد محیطی سازمان [دوره 2، شماره 19، 1400]
-
منظمی، همایون
راهکارهای انقلاب صنعتی چهارم و تکنولوژی بلاکچین برای مدیریت موثر کارکنان [دوره 2، شماره 20، 1400]
-
منظمی، همایون
رابطه بین برند و مصرف کننده و نقش آن در پشیمانی از خرید [دوره 2، شماره 20، 1400]
-
منظمی، همایون
ارزیابی استفاده از هوش مصنوعی در سیستم های تصمیم گیرنده ارگان های دولتی [دوره 2، شماره 21، 1400]
-
منظمی، همایون
ارائه مدل پیشنهادی در خصوص رابطه بین هوش هیجانی و مهارت های ارتباطی فردی در مدیریت بحران [دوره 2، شماره 21، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
اهمیت ارزش های فردی و اجتماعی بر رفتار مصرف کننده در استفاده از برند های لوکس آرایشی [دوره 2، شماره 13، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
استراتژی های ارزش ویژه برند و ایجاد آن به عنوان یک نهاد اجتماعی [دوره 2، شماره 14، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
ارائه مدل کاربردی برای حرکت از تجربه برند به تعهد برند [دوره 2، شماره 14، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
چگونگی ایجاد وفاداری و عشق به برند در مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 14، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
ایجاد هم افزایی در بازار گرایی و برند گرایی [دوره 2، شماره 15، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
دیدگاه های مربوط به انگیزه رفتار مصرف کننده در مورد برندهای لوکس در محتوای رسانه های اجتماعی [دوره 2، شماره 15، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
برند سازی هتل های لوکس با تمرکز بر رفتار مصرف کننده و ارزش ویژه برند [دوره 2، شماره 15، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
ارتباطات و گفتمان اجتماعی بین دو نسل و تاثیر آن بر ارزش ویژه برند [دوره 2، شماره 15، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
افزایش اثربخشی ارزش ویژه برند از طریق استراتژی های بازاریابی و مزیت رقابتی پایدار [دوره 2، شماره 16، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
افزایش عملکرد سازمان با استفاده از به کارگیری استراتژی های بازاریابی رقابتی [دوره 2، شماره 16، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
روش های متقاعد سازی در تبلیغات در بازارهای در حال ظهور در مقابل بازارهای توسعه یافته [دوره 2، شماره 16، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
ظرفیت بازاریابی، شهرت برند و سفر مصرف کننده در پلتفرم های تجارت الکترونیکی [دوره 2، شماره 16، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
بررسی نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی در بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 17، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
بررسی رقابت در بازار هتل های لوکس و سبک های مدیریت تحول [دوره 2، شماره 17، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
ارزیابی اثربخشی تبلیغات در بازاریابی گردشگری [دوره 2، شماره 17، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
آنالیز سفر تصمیم گیری مشتری در بازاریابی دیجیتال [دوره 2، شماره 17، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
افزایش اثربخشی بازاریابی با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 2، شماره 18، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
بررسی عوامل موثر بر ارتقای رفتار حرفه ای در میان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 2، شماره 18، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
به کارگیری تبلیغات تعاملی به روش تبلیغات ویدئویی ویروسی [دوره 2، شماره 18، 1400]
-
مهاجر، دکتر سید محمد
به کارگیری فناوری های پیشرفته برای توسعه بازاریابی در دوران کرونا و پساکرونا [دوره 2، شماره 18، 1400]
-
مهاجر، دکتر سیدمحمد
وفاداری به برند و نقش آن در وابستگی مصرف کننده به برند [دوره 2، شماره 13، 1400]
-
مهاجر، سید محمد
نقش فرهنگ سازمانی در انتقال و اشتراک دانش آموزش عالی و دانشگاه ها [دوره 2، شماره 19، 1400]
-
مهاجر، سید محمد
افزایش اعتماد مصرف کننده با استفاده از بازاریابی محتوای دیجیتال [دوره 2، شماره 19، 1400]
-
مهاجر، سید محمد
عوامل موثر بر افزایش ارزش طول عمر مشتریان در صنعت خرده فروشی [دوره 2، شماره 20، 1400]
-
مهاجر، سید محمد
بهبود عملکرد سازمانهای غیر انتفاعی با تدوین چشم انداز و استراتژی سازمانی [دوره 2، شماره 20، 1400]
-
مهاجر، سید محمد
عوامل موثر بر وفاداری به برند در کسب و کارهای فرنچایز [دوره 2، شماره 21، 1400]
-
مهاجر، سید محمد
بررسی چگونگی ایجاد مدل یکپارچه مربوط به ارزش ویژه برند سبز [دوره 2، شماره 21، 1400]
-
مهاجر، سید محمد
بررسی هوش اجتماعی مدیران در عملکرد سازمانی یا شرکتها [دوره 2، شماره 23، 1400]
-
مهاجر، سید محمد
بازاریابی حسی ،ابعاد ، مولفه ها و نقش آن بر ماندگاری برند [دوره 2، شماره 23، 1400]
-
مهاجر، سید محمد
برند سازی شخصی: مسیر موفقیت حرفه ای تان را بسازید [دوره 2، شماره 24، 1400]
-
مهاجر، سید محمد
بازاریابی سبز، استراتژی ها و عناصر آمیخته بازاریابی [دوره 3، شماره 25، 1401]
-
مهاجر، سید محمد
راهکارهای افزایش کارآمدی و اثربخشی بازار برای خانمها [دوره 3، شماره 26، 1401]
-
مهاجر، سید محمد
چرا روش های بازاریابی برای خانمها، کارآمد نیست؟! [دوره 3، شماره 26، 1401]
-
مهاجر، سید محمد
توسعه و اعتبارسنجی کیفیت تحول آفرین در دانشگاه ها موسسات آموزش عالی [دوره 3، شماره 27، 1401]
-
مهاجر، سید محمد
استراتژی ایجاد پلتفرم در برندها [دوره 3، شماره 33، 1401]
-
مهاجر، سیدمحمد
برندسازی شخصی برای پزشکان، ضرورت ها و اهمیت [دوره 2، شماره 13، 1400]
-
مهاجر، سیدمحمد
نقش پویایی و فعالیت های اجتماعی در برندسازی شخصی [دوره 2، شماره 13، 1400]
-
مهاجر، سیدمحمد
نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی در خلق ارزش ویژه برند [دوره 2، شماره 14، 1400]
-
موثق خانیکی، مهدی
بازاریابی سبز، استراتژی ها و عناصر آمیخته بازاریابی [دوره 3، شماره 25، 1401]
ن
-
نسرین دوست، طیبه
بررسی ارتباط بین میزان سطح خود شکوفایی افراد در هرم عصبی –منطقی دیلتز با مبداء احساس های وجودی انسان (Core)و کاربرد آن در کوچینگ [دوره 3، شماره 32، 1401]
-
نوبختی، سمیراسادات
بررسی نقش تجربه مربیگری و آموزش مربی بر آموزش مهارتهای درک شده زندگی مربیان [دوره 3، شماره 31، 1401]
-
نوری باجگیرانی، فرنگیس
اثربخشی تحلیل رفتارمتقابل بر بلوغ عاطفی وباورهای ارتباطی در زوجین [دوره 2، شماره 23، 1400]
-
نویدزاده، فریده
تنظیم هیجان بر پیامد درد در بیماران سرطانی [دوره 2، شماره 24، 1400]
و
-
ولی پور، شکوفه
بررسی کارکردهای درمانی نوروسایکولوژیک بر بهبود ابعاد شخصیت وهیحان دانشحویان در اموزش [دوره 2، شماره 23، 1400]
ی
-
یزدان پور، مرجان
بازاریابی حسی ،ابعاد ، مولفه ها و نقش آن بر ماندگاری برند [دوره 2، شماره 23، 1400]