تعداد مقالات: 4
افزایش اثربخشی بازاریابی با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری
دوره 2، شماره 18 ، شهریور 1400
چکیده
مدیریت ارتباط با مشتری ترکیبی از شیوهها، استراتژیها و فناوریهایی است که شرکتها برای مدیریت و تجزیه و تحلیل تعاملات و دادههای مشتری در طول چرخه حیات مشتری استفاده میکنند.این مقاله یکی از مفیدترین قانون ها در ارتباط با مدیران و مشتریان که به عنوان CRM شناخته شده است را توضیح میدهد. CRM یک نام مخفف است که از سه کلمه اصلی تشکیل شده ... بیشتربررسی عوامل موثر بر ارتقای رفتار حرفه ای در میان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی
دوره 2، شماره 18 ، شهریور 1400
چکیده
امروزه رفتار یکی از مباحث مهمی است که مورد توجه محققان سازمانها و دولتهای گوناگون قرار گرفته است. آنان با پرداختن به موضوع رفتار، قصد تشریح آن و ارتقای شاخصهای عملکردی کارکنان و دستگاههای دولتی را دارند. لذا پژوهش حاضر باهدف بررسی عوامل موثر بر ارتقای رفتار حرفه ای در میان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی انجام شد. جامعه آماری پژوهش ... بیشتربه کارگیری تبلیغات تعاملی به روش تبلیغات ویدئویی ویروسی
دوره 2، شماره 18 ، شهریور 1400
چکیده
به عنوان یک شکل از تبلیغات، تبلیغات ویدیو های ویروسی (VV) از آن جهت متمایز است که رسانه ارتباطی آن، به جای رسانه های رسمی ارتباطات اجتماعی بین افراد است. پس از مشاهده تبلیغات VV، مردم در دو فرایند مستقل اما مرتبط قرار می گیرند، یعنی، به اشتراک گذاری ویدیو و پردازش اطلاعات نام تجاری جاسازی شده. تحقیقات قبلی تعامل بین این دو فرایند را درنظر ... بیشتربه کارگیری فناوری های پیشرفته برای توسعه بازاریابی در دوران کرونا و پساکرونا
دوره 2، شماره 18 ، شهریور 1400