تعداد مقالات: 4
بازاریابی سبز، استراتژی ها و عناصر آمیخته بازاریابی
دوره 3، شماره 25 ، فروردین 1401
چکیده
در طول دهههای گذشته، پایداری زیستمحیطی در راس برنامههای سیاسی بینالمللی قرار گرفته و به عنوان محرک اصلی نوآوری شناخته شده است. در نتیجه، تعداد شرکتهایی که محصولات سبز را توسعه میدهند به سرعت در حال رشد بوده و مصرفکنندگان علاقه فزایندهای به این محصولات نشان دادهاند. بنابراین، شناخت ویژگی های اصلی محصولات سبز، شناسایی ... بیشترمکانیسم تاثیر شبکه جهانی اینترنت بر رشد اقتصادی کارآفرینی
دوره 3، شماره 25 ، فروردین 1401
چکیده
نوآوری و کارآفرینی عوامل تعیین کننده مهمی برای رشد اقتصادی هستند و اینترنت نقش اساسی در فعالیت های کارآفرینی ایفا می کند. این مقاله تأثیر اینترنت بر کارآفرینی و مکانیسم این تاثیر را با استفاده از مجموعه دادههای پانل مطالعات خانواده چین (CFPS) در سالهای 2014 و 2016 مورد بررسی قرار میدهد. یافتههای تجربی ما نشان میدهد که اینترنت تأثیر ... بیشترمزایا، معایب مشارکت مشتری در استارتاپ ها برای خروج از چارچوبی که باید تسهیل شود
دوره 3، شماره 25 ، فروردین 1401
چکیده
قبل از هرگونه تلاش جدی برای تولید محصولات یا خدمات جدید ، به کارآفرینان نوپا بارها توصیه می شود که "از خانه (محل کار) خارج شوند" و با مشتریان مشورت کنند تا نیاز ها و خواسته های مشتریان بالقوه ی خود را شناسایی کنند. علیرغم ماهیت شهودی، این توصیه ها فاقد مبانی نظری و تجربی است. به همین دلیل ، به نظر می رسد محبوبیت جهانی جنبش هایی که این روش ... بیشتراستراتژی های مدیریت ریسک سازمان های بین المللی در اقتصادهای نوظهور
دوره 3، شماره 25 ، فروردین 1401