بازاریابی NFT : چگونگی استفاده از توکن های غیرقابل معاوضه در کمپین های تبلیغاتی

سید محمد مهاجر

دوره 3، شماره 36 ، اسفند 1401

چکیده
  توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) سند مالکیت رسانه‌های دیجیتالی هستند که بر روی یک بستر بلاک چین ذخیره می‌شوند. بر اساس چرخه گارتنر 2021 برای فناوری های کلیدی، NFT ها ممکن است به طور چشمگیری عملکردهای بازاریابی را متحول کنند. بنابراین، مدیران بازاریابی که مایل به پذیرش NFT هستند، باید در مورد مفاهیم بازاریابی آن اطلاعاتی داشته باشند. این مقاله ...  بیشتر

بررسی اثرات سیستم رانتی و فساد اقتصادی بر ترافیک و آلودگی هوا از دیدگاه ان ال پی و کوچینگ

فرهمند ثابت راسخ دهقی؛ رضا عمرائی

دوره 3، شماره 36 ، اسفند 1401

چکیده
  در این مقاله رویکردهای نظری و عملی برای درک تاثیر بلقوه فساد اداری و سیستم رانتی بر عملکرد سازمان های مربوطه و تاثیر این پدیده در پروژه های ترافیکی و آلودگی هوای کلان شهر ها می باشد. با کمک از تکنیکهای روانشناسی عصبی کلامی و کوچینگ ( مربیگری) و مشاهده و درک مشگل از یگ جنبه و از جنبه دیگر بعنوان شخصی که از بیرون این معضلات را مشاهده می ...  بیشتر

افزایش رضایتمندی مشتری با استفاده از راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری

مهدی خالقی

دوره 3، شماره 36 ، اسفند 1401

چکیده
  در یک بازار بسیار رقابتی، شرکت ها نیازمند حفظ روابط مثبت با مشتری هستند. یک برنامه خوب در زمینه "مدیریت ارتباط با مشتری" (یا CRM) به شرکت در رضایت مشتری کمک می نماید. این پژوهش به کاوش در روش‌های مختلف برقراری CRM موثر جهت ایجاد رضایت مشتری می پردازد. هدف این مطالعه، بررسی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در حفظ و رضایتمندی مشتریان با رجوع ...  بیشتر

تاثیر رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار بازاریابی بر ارزیابی کسب و کار

امین رضازاده کرمانی

دوره 3، شماره 36 ، اسفند 1401

چکیده
  در دنیای کسب و کار جهانی و رقابتی، نقش اجتماعی رو به افزایش است. رسانه ی اجتماعی در حال افزایش است. رسانه ی اجتماعی به ابزاری برای بازاریابی تبدیل شده است. با این وجود، ارزیابی سرمایه گذاری در رسانه ی اجتماعی و مزایای آن هنوز انجام نشده است. مدل Stella-Excel پیشنهادی بر مبنای پژوهش های علمی، داده های آماری و مشاهداتی از تعاملات انلاین کاربران ...  بیشتر