نورومارکتینگ
بررسی بازاریابی و مدیریت فروش سنگ های ساختمانی توسط نورومارکتینگ (بازاریابی عصبی)

امیر حسین شفیعی

دوره 4، شماره 47 ، بهمن 1402

چکیده
  کشور ایران چهارمین‌ تولیدکنندة‌عمده‌سنگ‌جهان‌محسوب‌می‌شود اما متاسفانه سهم صادرات از این میزان تولید بسیار اندک است. با مطالعه میزان و روند صادرات سنگ در سالهای مختلف می توان ملاک و معیار خوبی برای ارزیابی میزان موفقیت صادرات سنگ کشور بدست آورد، بازارهای هدف را مشخص کرد و هدفهایی را برای آینده صادرات سنگ در نظر گرفت. در این مقاله ...  بیشتر