ماهنامه برندآفرین تنها ماهنامه علمی-تخصصی در حوزه برند است که با شماره ثبت ۸۳۶۹۴ و ۹۱۵۲۳ در معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و شاپا چاپی ISSN: 2717-0683 و شاپا الکترونیک ISSN: 2783-3801 در مرکز اطلاعات شماره استاندارد بینالمللی پیایندها و شماره های ثبت علامت تجاری ۳۴۷۰۶۲ و ۳۷۲۹۵۴ و ۳۸۲۲۰۸ در اداره مالکیت معنوی ایران، تمرکز فعالیت خود را بر انتشار محتوای علمی ناب پژوهشگران محترم قرار داده و تا کنون موفق به چاپ و انتشار صدها مقاله در این حوزه شده است.
مشخصات نشریه
- شروع انتشار: اسفند ۱۳۹۷
- عنوان خلاصه استاندارد: BRANDAFARIN
- اعتبار نشریه: پژوهشی - تخصصی (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) هدف گذاری جهت دریافت اعتبار علمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
- توالی انتشار: ماهنامه ۱۲ شماره در سال
- نوع مقالات قابل انتشار: پژوهشی و مروری
- نوع داوری: فرآیند داوری تخصصی به صورت داوری بسته و حداقل 2 داور و 1 داور تطبیقی
- میانگین زمان داوری: 1 تا 3 ماه
- میانگین بازه زمانی بررسی اولیه مقالات دریافتی: کمتر از ده روز
- نوع داوری: به صورت تخصصی و Peer Review
- زبان نشریه: فارسی (چکیده: انگلیسی)
- وضعیت انتشار: چاپی و الکترونیکی
- روش مأخذنویسی: (APA 2020)
- نوع دسترسی: رایگان (دسترسی آزاد به همه مقالات)
- شاپا: 0683-2717
- ایمیل نشریه: info @ brandafarin.org.ir
- سایت نشریه: https://www.brandafarin.org.ir