ماهنامه برندآفرین تنها ماهنامه علمی-تخصصی در حوزه برند است که با شماره ثبت ۸۳۶۹۴ در معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و شاپا چاپی ISSN: 2717-0683 و شاپا الکترونیک ISSN: 2783-3801 در مرکز اطلاعات شماره استاندارد بین‌المللی پیایندها و شماره های ثبت علامت تجاری ۳۴۷۰۶۲ و ۳۷۲۹۵۴ و ۳۸۲۲۰۸ در اداره مالکیت معنوی ایران، تمرکز فعالیت خود را بر انتشار محتوای علمی ناب پژوهشگران محترم قرار داده و تا کنون موفق به چاپ و انتشار صدها مقاله در این حوزه شده است.

مشخصات نشریه 

  • شروع انتشاراسفند ۱۳۹۷
  • عنوان خلاصه استاندارد: BRANDAFARIN  
  • اعتبار نشریه: پژوهشی - تخصصی (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) هدف گذاری جهت دریافت اعتبار علمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • توالی انتشار: ماهنامه ۱۲ شماره در سال
  • نوع مقالات قابل انتشار: پژوهشی و مروری
  • نوع داوری: فرآیند داوری تخصصی به صورت داوری بسته و حداقل 2 داور و 1 داور تطبیقی
  • میانگین زمان داوری: 1 تا 3 ماه
  • میانگین بازه زمانی بررسی اولیه مقالات دریافتیکمتر از ده روز
  • نوع داوریبه صورت تخصصی و Peer Review
  • زبان نشریه: فارسی (چکیده: انگلیسی)
  • وضعیت انتشار: چاپی و الکترونیکی
  • روش مأخذنویسی: (APA 2020)
  • نوع دسترسیرایگان (دسترسی آزاد به همه مقالات)
  • شاپا: 0683-2717
  • ایمیل نشریه: info @ brandafarin.org.ir
  • سایت نشریه: https://www.brandafarin.org.ir