دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
کلیدواژهها = %D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C %D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C
تعداد مقالات: 2
برندسازی شخصی برای پزشکان، ضرورت ها و اهمیت
دوره 2، شماره 13 ، فروردین 1400
چکیده
در محیطی کاملا تخصصی، هر فرد حرفهای با هر تخصصی باید کمپین بازاریابی قوی و یکپارچهای برای خود داشته باشد. این کمپین بایستی موقعیت وی را روشن کند و او را واجد شرایط مورد نظر مشتریان خدمات این زمینهی تخصصی سازد. برند شخصی چیزی است که فرد را از گمنامی حرفهای نجات میدهد و وی را در دایرهای خاص یا به علتی خاص نمایان می ... بیشترنقش پویایی و فعالیت های اجتماعی در برندسازی شخصی
دوره 2، شماره 13 ، فروردین 1400