دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
کلیدواژهها = مدیریت برند
تعداد مقالات: 2
ایجاد وفاداری به برند و ارزش ویژه برند از طریق پدیده OTT
دوره 3، شماره 34 ، دی 1401
چکیده
از آنجایی که خدمات ارائه محتوا در بستر اینترنت (OTT) توصیه هایی را به مصرف کنندگان درباره آنچه که تماشا می کنند ارائه می نماید، خدمات OTT علاوه بر تجربیات مربوط به مصرف مجموعه های اصلی، برداشت افراد نسبت به شخصیت برند OTT را نیز سفارشی می کنند. این امر بر نحوه ایجاد ارزش ویژه برند و وفاداری به برند برای این برندهای OTT تاثیر می گذارد. مطالعه ... بیشتربرند سازی شخصی: مسیر موفقیت حرفه ای تان را بسازید
دوره 2، شماره 24 ، اسفند 1400