ایجاد وفاداری به برند و ارزش ویژه برند از طریق پدیده OTT

سید محمد مهاجر

دوره 3، شماره 34 ، دی 1401

چکیده
  از آنجایی که خدمات ارائه محتوا در بستر اینترنت (OTT) توصیه هایی را به مصرف کنندگان درباره آنچه که تماشا می کنند ارائه می نماید، خدمات OTT علاوه بر تجربیات مربوط به مصرف مجموعه های اصلی، برداشت افراد نسبت به شخصیت برند OTT را نیز سفارشی می کنند. این امر بر نحوه ایجاد ارزش ویژه برند و وفاداری به برند برای این برندهای OTT تاثیر می گذارد. مطالعه ...  بیشتر

برند سازی شخصی: مسیر موفقیت حرفه ای تان را بسازید

نرگس خاتون مسجدجامعی؛ سید محمد مهاجر؛ لعیا ابراهیمی

دوره 2، شماره 24 ، اسفند 1400

چکیده
  برند سازی شخصی فرآیندی درون نگر است که بوسیله آن خودتان را به صورت حرفه ای تعریف می کنید ( وصف حرفه ای خود ) و می تواند به عنوان مسیری برای موفقیت حرفه ای ( شغلی ) شما به کار رود. شش مرحله برای ساخت برند شخصی شما وجود دارد : 1) نگاهی درونگرا (عمقی )، 2) فهم (درک ) برند ( نام تجاری ) که ممکن است پیش از این وجود داشته ( موجود بوده )، 3) توسعه شعار برند ...  بیشتر