دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
کلیدواژهها = بازاریابی
تعداد مقالات: 3
بررسی بازاریابی و مدیریت فروش سنگ های ساختمانی توسط نورومارکتینگ (بازاریابی عصبی)
دوره 4، شماره 47 ، بهمن 1402
چکیده
کشور ایران چهارمین تولیدکنندةعمدهسنگجهانمحسوبمیشود اما متاسفانه سهم صادرات از این میزان تولید بسیار اندک است. با مطالعه میزان و روند صادرات سنگ در سالهای مختلف می توان ملاک و معیار خوبی برای ارزیابی میزان موفقیت صادرات سنگ کشور بدست آورد، بازارهای هدف را مشخص کرد و هدفهایی را برای آینده صادرات سنگ در نظر گرفت. در این مقاله ... بیشترنقش هوش مصنوعی در بازاریابی و کسب و کار
دوره 4، شماره 41 ، مرداد 1402
چکیده
فناوری های تحول آفرین مانند اینترنت اشیا، تحلیل داده های بزرگ، بلاکچین و هوش مصنوعی شیوه ی عملیات کسب و کارها را تغییر داده اند. از بین تمام فناوری های تحول آفرین، هوش مصنوعی جدیدترین فناوری تحول آفرین است و پتانسیل زیادی در متحول سازی بازاریابی دارد. متخصصین در سرتاسر جهان تلاش می کنند تا آن دسته از راه حل هایی هوش مصنوعی را پیدا کنند ... بیشترراهکارهای افزایش کارآمدی و اثربخشی بازار برای خانمها
دوره 3، شماره 26 ، اردیبهشت 1401