عوامل موثر بر افزایش ارزش طول عمر مشتریان در صنعت خرده فروشی

سید محمد مهاجر

دوره 2، شماره 20 ، آبان 1400

چکیده
  این مطالعه به دنبال پر کردن شکاف تحقیق با استفاده از آنالیز داده های بزرگ از طریق تحلیل تقریبا 44،000 تراکنش فروش مروبط به 26،000 مشتری یک فروشگاه خرده فروشی تایوانی، برای درک چگونگی ارتباط ویژگی های شخصیتی مصرف کنندگان با ویژگی های کشور سازنده (COO) (شخصیت برند) برندهای ماء الشعیر و پیش بینی ارزش بالقوه طول عمر مشتری (CLV) ،می باشد. یافته ها ...  بیشتر

افزایش اثربخشی بازاریابی با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری

دکتر سید محمد مهاجر

دوره 2، شماره 18 ، شهریور 1400

چکیده
  مدیریت ارتباط با مشتری ترکیبی از شیوه‌ها، استراتژی‌ها و فناوری‌هایی است که شرکت‌ها برای مدیریت و تجزیه و تحلیل تعاملات و داده‌های مشتری در طول چرخه حیات مشتری استفاده می‌کنند.این مقاله یکی از مفیدترین قانون ها در ارتباط با مدیران و مشتریان که به عنوان CRM شناخته شده است را توضیح میدهد. CRM یک نام مخفف است که از سه کلمه اصلی تشکیل شده ...  بیشتر