دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
کلیدواژهها = %D9%88%D9%81%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C %D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF
تعداد مقالات: 2
عوامل موثر بر وفاداری به برند در کسب و کارهای فرنچایز
دوره 2، شماره 21 ، آذر 1400
چکیده
وفاداری به برند یک ابزار مهم در زمینه ارزیابی موفقیت برند در بازار های B2B است، لذا عوامل تاثیرگذار بر وفاداری به برند در بازار های B2B نسبت به بازارهای دیگر کاملا متفاوت است. درحالیکه فرنچایز(حق امتیاز) جهانی به عنوان یک روش ورود عمده به بازار های نوظهور پذیرفته شده است تحقیقات محدودی نیز وجود دارد که بر شناسایی عوامل موثر بر وفاداری ... بیشترچگونگی ایجاد وفاداری و عشق به برند در مصرف کنندگان
دوره 2، شماره 14 ، اردیبهشت 1400