تعداد مقالات: 4
نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی در خلق ارزش ویژه برند
دوره 2، شماره 14 ، اردیبهشت 1400
چکیده
در این پژوهش روابط بین دو عنصر اصلی برنامههای ارتباطات یکپارچه بازاریابی- تبلیغات و ترفیع فروش – و تاثیرشان بر خلق ارزش ویژهی برند بررسی میشود. به ویژه، این تحقیق به هزینه تبلیغات و رویکردهای افراد درباره تبلیغات میپردازد. این تحقیق تاثیرات دو نوع ترفیع فروش، ترفیع پولی و غیرپولی، را نیز بررسی میکند. براساس نظرسنجی از 302 ... بیشتراستراتژی های ارزش ویژه برند و ایجاد آن به عنوان یک نهاد اجتماعی
دوره 2، شماره 14 ، اردیبهشت 1400
چکیده
برندسازی ، روابط مشتری با برند، استراتژی های ارزش برند و ایجاد برند به عنوان یک نهاد اجتماعی به یک موضوع بحث برانگیز در جنبش های ضد برند در سراسر قاره های مختلف ، تبدیل شده است. این جنبش معتقد است که برندسازی فقط مشکل آفرین نیست، بلکه از لحاظ اخلاقی غلط است. این مقاله از تئوری اخلاق هانت ویتل استفاده می کند تا چارچوبی برای تشریح نشانه ... بیشترارائه مدل کاربردی برای حرکت از تجربه برند به تعهد برند
دوره 2، شماره 14 ، اردیبهشت 1400
چکیده
در بازار رقابتی و پویای امروزی، دستیابی به تعهد برند یکی از اهداف نهایی برای برندها است. با توجه به اهمیت فزاینده و رابطه ی درک اخلاق برند و مزایای نمادین آن، پژوهش حاضر، به بررسی تأثیر اخلاق برند درک شده بر روی اعتماد و تعهد برند می پردازد. یک چارچوب مفهومی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری با پاسخ های ۲۷۳ خریدار پوشاک که با استفاده ... بیشترچگونگی ایجاد وفاداری و عشق به برند در مصرف کنندگان
دوره 2، شماره 14 ، اردیبهشت 1400