تعداد مقالات: 4
بازاریابی NFT : چگونگی استفاده از توکن های غیرقابل معاوضه در کمپین های تبلیغاتی
دوره 3، شماره 36 ، اسفند 1401
چکیده
توکنهای غیرقابل معاوضه (NFT) سند مالکیت رسانههای دیجیتالی هستند که بر روی یک بستر بلاک چین ذخیره میشوند. بر اساس چرخه گارتنر 2021 برای فناوری های کلیدی، NFT ها ممکن است به طور چشمگیری عملکردهای بازاریابی را متحول کنند. بنابراین، مدیران بازاریابی که مایل به پذیرش NFT هستند، باید در مورد مفاهیم بازاریابی آن اطلاعاتی داشته باشند. این مقاله ... بیشتربررسی اثرات سیستم رانتی و فساد اقتصادی بر ترافیک و آلودگی هوا از دیدگاه ان ال پی و کوچینگ
دوره 3، شماره 36 ، اسفند 1401
چکیده
در این مقاله رویکردهای نظری و عملی برای درک تاثیر بلقوه فساد اداری و سیستم رانتی بر عملکرد سازمان های مربوطه و تاثیر این پدیده در پروژه های ترافیکی و آلودگی هوای کلان شهر ها می باشد. با کمک از تکنیکهای روانشناسی عصبی کلامی و کوچینگ ( مربیگری) و مشاهده و درک مشگل از یگ جنبه و از جنبه دیگر بعنوان شخصی که از بیرون این معضلات را مشاهده می ... بیشترافزایش رضایتمندی مشتری با استفاده از راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری
دوره 3، شماره 36 ، اسفند 1401
چکیده
در یک بازار بسیار رقابتی، شرکت ها نیازمند حفظ روابط مثبت با مشتری هستند. یک برنامه خوب در زمینه "مدیریت ارتباط با مشتری" (یا CRM) به شرکت در رضایت مشتری کمک می نماید. این پژوهش به کاوش در روشهای مختلف برقراری CRM موثر جهت ایجاد رضایت مشتری می پردازد. هدف این مطالعه، بررسی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در حفظ و رضایتمندی مشتریان با رجوع ... بیشترتاثیر رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار بازاریابی بر ارزیابی کسب و کار
دوره 3، شماره 36 ، اسفند 1401