بازاریابی
بازاریابی پایگاه داده و استفاده از الگوریتم یادگیری ماشینی در بازاریابی

سید محمد مهاجر

دوره 4، شماره 41 ، مرداد 1402

چکیده
  تکامل علمی و فناورانه بشر، شناخت فروشندگانی را که بیش از یک دهه قبل تنها با راه اندازی مغازه های کوچک آشنا بودند، دچار تغییر کرده است. در این دوره، تغییر از کسب و کارهای ساده مرتبط با مبادلات آنلاین پیچیده نه تنها توسعه علم و فناوری و پیشرفت چند برابری را نشان می دهد، بلکه همچنین تغییر در روش ها و ابزارهای بازاریابی را نشان می دهد. در ...  بیشتر

روانشناسی
بررسی رابطه ی شفقت درمانی، عزت نفس در زندگی زوجین شهر اصفهان

سید رضا پاژنگ

دوره 4، شماره 41 ، مرداد 1402

چکیده
  خانواده، رکن اساسی هر جامعه و نقطه آغازین زندگی اجتماعی انسان‌ها و نخستین کانون تمدن و آرامش بشری است. با توجه به اهمیت خانواده در جوامع بشری و نقش بی بدیل این نهاد مقدس در انتقال فرهنگ و عقاید به نسل ها و همچنین تاثیر شگرف سلامتی خانواده بر صحت روحی و روانی جامعه، ارائه الگویِ مطلوبِ خانواده متعادل، می تواند گام بزرگی در جهت رشد و ...  بیشتر

بازاریابی
نقش هوش مصنوعی در بازاریابی و کسب و کار

سید محمد مهاجر

دوره 4، شماره 41 ، مرداد 1402

چکیده
  فناوری های تحول آفرین مانند اینترنت اشیا، تحلیل داده های بزرگ، بلاکچین و هوش مصنوعی شیوه ی عملیات کسب و کارها را تغییر داده اند. از بین تمام فناوری های تحول آفرین، هوش مصنوعی جدیدترین فناوری تحول آفرین است و پتانسیل زیادی در متحول سازی بازاریابی دارد. متخصصین در سرتاسر جهان تلاش می کنند تا آن دسته از راه حل هایی هوش مصنوعی را پیدا کنند ...  بیشتر